بچه ها من تازگیا موهام بیشتر از حد معمول میریزه..تو نت سرچ کردم دیدم یکی از دلایلش مصرف راکوتان میتونه باشه...کسی هس که اینجا راکوتان مصرف کرده باشه و ریزش مو گرفته باشه؟؟ ..اگه دلیلش اینه درس میشه یا قراره کچل شم؟؟😢😢
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
ینی اونام ریزش پیدا کرده بودن؟؟بلافاصله بعد از قطعش درس شدن؟؟تا چه حد بود ریزششون؟
ریزش شدید داشتن طوری که کم شدن حجم مو مشخص بود کلا راکوتان اخرین خط درمانی هست این دوستمم ناخواسته باردار شد و به خاطر عوارض قرص مجبور به سقط شد و دیگه هم نخورد .کلا عوارضش برای هرکسی متفاوته اگر به پزشکتون مطمئن هستید نگران نباشید