سلام دوستان من دوم خرداد پریود شدم و خونریزی 7 روزه س و در روز هفدهم پریدیم که زمان تخمک گذاریم بوده نزدیکی کردم و از نزدیکی تا الان دوازده سیزده روز میگذرد دیشب بی بی چک گذاشتم دوتا خط شد که یکیش پررنگ و یکیش خیلی خیلی کمرنگ شد دوباره صبح اول وقت زدم به همین صورت شد آیا امکان بارداری هست و دو روز جونده به موعد پریودم و اینم بم که از تست مدیکور استفاده کردم حتی امروز که رفتم حمام و زیر دوش موندم آب به نوک سینم میخورد سوز میزد .. لطفا کسایی که مایلن و تجربه دارن جواب بدن ممنون میشم
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
صددرصد بارداری. ولی من کلن بیبیچک دوسدارم. یه روز بعد آزمایش هم ب شوهرم گفتم آفرین برو برام بیبیچک ...
چند روز قبل پری بی بی زدی
خدایا شکرت .عشق زندگیم پسر عزیزم آمدنت رنگ و بوی دیگری به زندگیم بخشید ای کاش خدا بر من منت میگذاشت و دختری به من میبخشید که تا پایان عمر سپاسگزار لطف بینهایتش باشم.
بچه ها من سینه راستم نوکش بزرگ و سینم هم نسبت به سمت چپ بزرگ شدش ، برم دکتر به نظرتون ، درد ندارم اگر دست بزنم خیلی کم درد داره
خدایا شکرت .عشق زندگیم پسر عزیزم آمدنت رنگ و بوی دیگری به زندگیم بخشید ای کاش خدا بر من منت میگذاشت و دختری به من میبخشید که تا پایان عمر سپاسگزار لطف بینهایتش باشم.