2777
2789
عنوان

میتررررسم

187 بازدید | 20 پست

چند روز پیش یه سوسک امریکایی از این متوسطلا قهوه ای دیدم.

الان بازم دیدم تو اتاقمه دوتا بودن باهاشون چیکار کنم از کجا میان اینا! 😢😢

تنهاباش ، ولی تو نیمکت ذخیره زندگی کسی نباش.

امريكايي☹😭از امريكا اومدن 

با تو امريكايي دوستم

هنوز من هستم.هنوز خدایت همان خداست! هنوز روحت از جنس من است! اما من نمی خواهم تو همان باشی! تو باید درهر زمان بهترین باشی.نگران شکستن دلت نباش! می دانی؟ شیشه برای این شیشه است چون قرار است بشکندو جنسش عوض نمی شود ومی دانی که من شکست ناپذیر هستم و تو مرا داری برای همیشه! چون هر وقت گریه می کنی دستان مهربانم چشمانت را می نوازد،چون هر گاه تنها شدی، تازه مرا یافته ای،چون هرگاه بغضت نگذاشت صدای لرزان و استوارت را بشنوم، صدای خرد شدن دیوار بین خودم و تو را شنیده ام! درست است مرا فراموش کردی، اما من حتی سر انگشتانت را از یاد نبردم! دلم نمی خواهد غمت راببینم …می خواهم شاد باشی …این را من می خواهم …تو هم می توانی این را بخواهی. خشنودی مرا،،من گفتم : وجعلنا نومکم سباتا (ما خواب را مایه آرامش شما قرار دادیم) و من هر شب که میخوابی روحت را نگاه می دارم تا تازه شود …نگران نباش! دستان مهربانم قلبت را می فشارد.شب ها که خوابت نمی برد فکر می کنی تنهایی ؟ اما، نه من هم دل به دلت بیدارم! فقط کافیست خوب گوش بسپاری! و بشنوی ندایی که تو را فرا میخواند به زیستن!😭😭

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام شاید از حموم میاد یا تو اتاقت پنجره هست از پنجره ات 

پنجره ام تور داره 

اینقدددم تیز و چابک هستن نمیشه کشتشون


تنهاباش ، ولی تو نیمکت ذخیره زندگی کسی نباش.
مطمعنی امریکاییه من میگم شاید اسرایلی باشه کار دشمن نباشه یه وقت 😱

خو چیکار کنم از قدیم به این سوسکا میگفتن امریکایی منم یاد گرفتم😉

مگه شما نمیگین؟

تنهاباش ، ولی تو نیمکت ذخیره زندگی کسی نباش.
خو چیکار کنم از قدیم به این سوسکا میگفتن امریکایی منم یاد گرفتم😉 مگه شما نمیگین؟

نه والا نمیدونم ب کدوما میگین اگه دیدیش سریع یه عکس ازش بگیر 

[ یه روز همه مون بیدار میشیم؛یه نفس عمیق میکشیمو میگیم چه خواب وحشتناکیبود :) 
همه گوشه های خونه تو کامن بپاش بعدازخونه برو بیرون ترجیحا حداقل صبح تاشب خونه نباش که بواذیت نکنه

یا خدااا

تنهاباش ، ولی تو نیمکت ذخیره زندگی کسی نباش.
خو چیکار کنم از قدیم به این سوسکا میگفتن امریکایی منم یاد گرفتم😉 مگه شما نمیگین؟

درخت داري ؟؟؟؟تو حياط خونتون؟

هنوز من هستم.هنوز خدایت همان خداست! هنوز روحت از جنس من است! اما من نمی خواهم تو همان باشی! تو باید درهر زمان بهترین باشی.نگران شکستن دلت نباش! می دانی؟ شیشه برای این شیشه است چون قرار است بشکندو جنسش عوض نمی شود ومی دانی که من شکست ناپذیر هستم و تو مرا داری برای همیشه! چون هر وقت گریه می کنی دستان مهربانم چشمانت را می نوازد،چون هر گاه تنها شدی، تازه مرا یافته ای،چون هرگاه بغضت نگذاشت صدای لرزان و استوارت را بشنوم، صدای خرد شدن دیوار بین خودم و تو را شنیده ام! درست است مرا فراموش کردی، اما من حتی سر انگشتانت را از یاد نبردم! دلم نمی خواهد غمت راببینم …می خواهم شاد باشی …این را من می خواهم …تو هم می توانی این را بخواهی. خشنودی مرا،،من گفتم : وجعلنا نومکم سباتا (ما خواب را مایه آرامش شما قرار دادیم) و من هر شب که میخوابی روحت را نگاه می دارم تا تازه شود …نگران نباش! دستان مهربانم قلبت را می فشارد.شب ها که خوابت نمی برد فکر می کنی تنهایی ؟ اما، نه من هم دل به دلت بیدارم! فقط کافیست خوب گوش بسپاری! و بشنوی ندایی که تو را فرا میخواند به زیستن!😭😭
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز