2777
2789
عنوان

تیرگی‌زیربغل

| مشاهده متن کامل بحث + 556 بازدید | 59 پست
به عطاریا بگی میدونن برای تیرگی زیر بغل و کشاله ران هست خودم استفاده کردم عالیه چند درجه روشن تر میش ...

فقط برای اون دوجاست؟

هیچ چیز قشنگتر از مهربونی نیست!!مهربون باشیم😘🌷

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آره دیگه حنای طبیعی ازعطاری های معتبرو قدیمی بگیرید

یکبار بزنیم کافیه؟باید صبر کنیم تا رنگش بره؟تواین مدت اصلاح نکنیم؟رو زانو هم میشه؟

هیچ چیز قشنگتر از مهربونی نیست!!مهربون باشیم😘🌷
یکبار بزنیم کافیه؟باید صبر کنیم تا رنگش بره؟تواین مدت اصلاح نکنیم؟رو زانو هم میشه؟

برای یکی یکبار ج میده برای یکی بیستر ولی بادفعه اول تغییراتی متوجه میشید اصلاح هم انجام بدید همه نواحی تیره

برای یکی یکبار ج میده برای یکی بیستر ولی بادفعه اول تغییراتی متوجه میشید اصلاح هم انجام بدید همه نوا ...

اهان ممنونم عزیزم یکی از مشکلات بزرگم بود!

هیچ چیز قشنگتر از مهربونی نیست!!مهربون باشیم😘🌷

من بعد از اصلاح زیر بغل بعد از حمام از پودر زاج استفاده میکنم هم زیر بغلم سفید شده هم بوی عرق نمیگیرم... ولی من الان دو سه سالی هست استفاده میکنم... یه راهکار دیگه اینکه نمک و آبلیمو رو مخلوط کن قبل حمام جاهای تیره پوست رو ماساژ بده همون دفه اول متوجه تغییرش میشی. من خودم به چشم دیدم امتحان کن. 

والا‌راست‌میگی‌سیاه‌باشه‌بهتره‌تااینکه‌قرمزباشه

عزیزم فعلا این ریسکو نکن ک چیزی تست کنی ... واسه عروسیت هم بگو ارایشگرت از همون مواد گریم میزنه واست و اکی میشه .... بزار بعد از عروسیت تست کن اینارو

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز