2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

   چه حسابي مطمئنه اخه ؟چقدر بايد استرس بكشيم واسه پولي كه با بدبختي بدست اورديم

من هرچی ازسن کم.جمع کدم اونجاس.حسرته یه تفریح تودلم مونده.ولی تواین مملکته لعنتی فقط باید کار کنی...

سرماي زمستونو كي راه انداخته ؟!!اين چه حرفيه ميزنيد ؟اگه غير قانونيه از اول نميذاشتنراينجور رشد كنه ...

کاملا قانونبه. ولی با ریسک بالا.چون سبد سهام بالا پایین زیاد داره. برای همین بعصی ار بانکها بک نرخ یود تضمینب میگذارند

چرا  یپرده تو بانک نگزاشتی؟ مقدارش چقدر ایت

زياده،تازه يك ماهم نيست كل پولمون رو منتقل كرديم به اين حساب ،چون ميخوايم خونه بخريم و پول كم داريم ،گفتيم يكم بش سود تعلق بگيره كه كمبودش جبران شه ،يعني چي شده اخه ؟من هنگ كردم ،،كل زندگيمونه اين پول ،، 

هنوز که چیزی نشده، یکم ضرر دیده. دوباره بر میگرده به روزهای اوج

يعني چي؟پول رادميدن يا نه ؟من نميفهمم بالاخره چي شده ؟استعفا داده رييسش چرا ؟اين باعث ميشه پول مردم بپره ؟؟!!!!اخه چه ربطي داره ؟مگه الكيه اينقدر 

زياده،تازه يك ماهم نيست كل پولمون رو منتقل كرديم به اين حساب ،چون ميخوايم خونه بخريم و پول كم داريم ...


پول زیاد احتیاج دارین را  میگزارند تو جایی با ریسک کم مثل سپرده نه صندوق که میبره تو بورس

پول زیاد احتیاج دارین را  میگزارند تو جایی با ریسک کم مثل سپرده نه صندوق که میبره تو بورس

چميدونم والا. ،خوب اخه مگه تخت نظر بانك مركزي نيست ،من نميدونم كه كجا سرمايه گزاري ميكنن ،حالا تو بورس چي شده ؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز