2777
2789
عنوان

خیلی خسته ام،

77 بازدید | 3 پست

بچه ها حالم اصلا خوب نیست،  شوهرم اصلا درکم نمیکنه،  بچم 9 ماهشه،  بچه داری هم خیلی خستم کرده،  اصلا نمیدونم چمه،  همش دلم میخواد گریه کنم شوهرمم اصلا حرفمو گوش نمیده،  تو دنیای خودشه،  خیلی احساس تنهایی میکنم،  اصلا نمیدونم چکار کنم،  از طرفی اینقدر صورتم لاغر شده،  هر کس منو میبینه میگه چرا اینقدر لاغر شدی،  بچه ها بیشترش بخاطر اینه که شوهرم اصلا باهام همدل نیست درکم نمیکنه،  باهام حرف نمیزنه،  همش دارم با بچم سروکله میزنم توروخدا ی پیشنهاد بدین یکم حالمو خوب کنه،

میدونی مشکل خانواده های ایرانی چیه؟؟؟اطرافیان فقط بهشون میگن کییی بچه میاری؟؟هیچکس نمیگه برای بچه دارشدن اماده ای ازنظر جسمی و روحی؟؟؟؟

عزیزم شاید افسردگی بعد اززایمانه،،سعی کن یه تایمی ازروز رو بری بیرون یه هوایی بخوری،باهمسرت حرف بزن آروم باهاش صحبت کن وازمشکلاتت بگو

مـــن بــــــلا نـــیـــســـتـــم کـــه😒بــــــلا مـــنه 😋                                     خاطرات من خداحافظ👋                                                        لطفا، ازتـه تــه تـــه قلبت برای،سلامتی پدرومادرم دوتاصلوات🙏وبرای حاجت قلبیم یک صلوات 🙏میفرستی🌹

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز