میدونی مشکل خانواده های ایرانی چیه؟؟؟اطرافیان فقط بهشون میگن کییی بچه میاری؟؟هیچکس نمیگه برای بچه دارشدن اماده ای ازنظر جسمی و روحی؟؟؟؟
عزیزم شاید افسردگی بعد اززایمانه،،سعی کن یه تایمی ازروز رو بری بیرون یه هوایی بخوری،باهمسرت حرف بزن آروم باهاش صحبت کن وازمشکلاتت بگو