dokhtr_iranm مدیر استارتر عضویت: 1396/03/23 تعداد پست: 950 عنوان دلم گرفته😥😥😥 88 بازدید | 11 پست خیلی دلم میخواد به یه بنده خدایی كمك كنم ولی هیچ كاری از دستم برنمیاد😢😢آخه چرا؟؟😭😭چقد بی خاصیتم😭😭😭 دوره،دوره تنهایی دستها نیست دوره،دوره تنهایی دلهاست😥😥😥 1397/03/23 | 02:19 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
the_black_holes عضویت: 1397/02/24 تعداد پست: 4562 یه گوش باش برای حرفاش،همین و بس.❤ ما زنده به آنیم که آرام نگیریم؛موجیم که آسودگی ما عدم ماست
dokhtr_iranm مدیر استارتر عضویت: 1396/03/23 تعداد پست: 950 كارش از گوش كردن گذشته بیشتر به حمایت احتیاج داره دوره،دوره تنهایی دستها نیست دوره،دوره تنهایی دلهاست😥😥😥
the_black_holes عضویت: 1397/02/24 تعداد پست: 4562 چه جور حمایتی؟پول لازم داره؟ ما زنده به آنیم که آرام نگیریم؛موجیم که آسودگی ما عدم ماست
dokhtr_iranm مدیر استارتر عضویت: 1396/03/23 تعداد پست: 950 آره هم مالی هم یكی كه پشتوانش باشه ولی من فقط براش غصه میخورم دوره،دوره تنهایی دستها نیست دوره،دوره تنهایی دلهاست😥😥😥
the_black_holes عضویت: 1397/02/24 تعداد پست: 4562 آره هم مالی هم یكی كه پشتوانش باشه ولی من فقط براش غصه میخورم یه کمپین حمایت مالی براش راه بنداز...یا به یه خیریه معرفیش کن اگه خیلی لازم داره.برای پشتوانه بودن خواهرانه بهش کمک کن. ما زنده به آنیم که آرام نگیریم؛موجیم که آسودگی ما عدم ماست
dokhtr_iranm مدیر استارتر عضویت: 1396/03/23 تعداد پست: 950 یه کمپین حمایت مالی براش راه بنداز...یا به یه خیریه معرفیش کن اگه خیلی لازم داره.برای پشتوانه بودن خ ... نمیخوام آبروش بره..ازش دورم😢😢 دوره،دوره تنهایی دستها نیست دوره،دوره تنهایی دلهاست😥😥😥
the_black_holes عضویت: 1397/02/24 تعداد پست: 4562 نمیخوام آبروش بره..ازش دورم😢😢 چرا ابروش بره...با یه خیریه تماس بگیر مخفیانه طوری که کسی نفهمه کمکش کنند.براش دعا کن،دعا خیلی اثر داره گلم😉❤ ما زنده به آنیم که آرام نگیریم؛موجیم که آسودگی ما عدم ماست
dokhtr_iranm مدیر استارتر عضویت: 1396/03/23 تعداد پست: 950 چرا ابروش بره...با یه خیریه تماس بگیر مخفیانه طوری که کسی نفهمه کمکش کنند.براش دعا کن،دعا خیلی اثر د ... دعا كه همش میكنم..شاید ناراحت بشه به خیریه بگم..دوست داشتم زندگیش درست بشه ولی نشد..خدایا حكمتتو شكر😞😞 دوره،دوره تنهایی دستها نیست دوره،دوره تنهایی دلهاست😥😥😥
the_black_holes عضویت: 1397/02/24 تعداد پست: 4562 دعا كه همش میكنم..شاید ناراحت بشه به خیریه بگم..دوست داشتم زندگیش درست بشه ولی نشد..خدایا حكمتتو شكر ... عزیزدلم...خدا هر کسو بیشتر دوست داشته باشه بیشتر امتحانش میکنه❤ برای دوستت دعا میکنم ان شاءالله مشکلش درست بشه😉❤ ما زنده به آنیم که آرام نگیریم؛موجیم که آسودگی ما عدم ماست
dokhtr_iranm مدیر استارتر عضویت: 1396/03/23 تعداد پست: 950 عزیزدلم...خدا هر کسو بیشتر دوست داشته باشه بیشتر امتحانش میکنه❤ برای دوستت دعا میکنم ان شاءالله مشکل ... مرسی عزیزم😘😘 دوره،دوره تنهایی دستها نیست دوره،دوره تنهایی دلهاست😥😥😥
the_black_holes عضویت: 1397/02/24 تعداد پست: 4562 مرسی عزیزم😘😘 خواه😉❤ ما زنده به آنیم که آرام نگیریم؛موجیم که آسودگی ما عدم ماست