2777
2789
عنوان

دلم گرفته😥😥😥

88 بازدید | 11 پست

خیلی دلم میخواد به یه بنده خدایی كمك كنم ولی هیچ كاری از دستم برنمیاد😢😢آخه چرا؟؟😭😭

چقد بی خاصیتم😭😭😭

دوره،دوره تنهایی دستها نیست دوره،دوره تنهایی دلهاست😥😥😥

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

آره هم مالی هم یكی كه پشتوانش باشه ولی من فقط براش غصه میخورم

یه کمپین حمایت مالی براش راه بنداز...یا به یه خیریه معرفیش کن اگه خیلی لازم داره.برای پشتوانه بودن خواهرانه بهش کمک کن.

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم؛موجیم که آسودگی ما عدم ماست
یه کمپین حمایت مالی براش راه بنداز...یا به یه خیریه معرفیش کن اگه خیلی لازم داره.برای پشتوانه بودن خ ...


نمیخوام آبروش بره..ازش دورم😢😢

دوره،دوره تنهایی دستها نیست دوره،دوره تنهایی دلهاست😥😥😥
نمیخوام آبروش بره..ازش دورم😢😢

چرا ابروش بره...با یه خیریه تماس بگیر مخفیانه طوری که کسی نفهمه کمکش کنند.براش دعا کن،دعا خیلی اثر داره گلم😉❤

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم؛موجیم که آسودگی ما عدم ماست
چرا ابروش بره...با یه خیریه تماس بگیر مخفیانه طوری که کسی نفهمه کمکش کنند.براش دعا کن،دعا خیلی اثر د ...


دعا كه همش میكنم..شاید ناراحت بشه به خیریه بگم..دوست داشتم زندگیش درست بشه ولی نشد..خدایا حكمتتو شكر😞😞

دوره،دوره تنهایی دستها نیست دوره،دوره تنهایی دلهاست😥😥😥
دعا كه همش میكنم..شاید ناراحت بشه به خیریه بگم..دوست داشتم زندگیش درست بشه ولی نشد..خدایا حكمتتو شكر ...

عزیزدلم...خدا هر کسو بیشتر دوست داشته باشه بیشتر امتحانش میکنه❤ برای دوستت دعا میکنم ان شاءالله مشکلش درست بشه😉❤

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم؛موجیم که آسودگی ما عدم ماست
عزیزدلم...خدا هر کسو بیشتر دوست داشته باشه بیشتر امتحانش میکنه❤ برای دوستت دعا میکنم ان شاءالله مشکل ...


مرسی عزیزم😘😘

دوره،دوره تنهایی دستها نیست دوره،دوره تنهایی دلهاست😥😥😥
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز