2789
عنوان

جراحی زیبایی

604 بازدید | 13 پست

چرا بعضیا این همه دنبال جراحی زیبایی هستن . یه همکار دارم سالی اقلا دوتا کار میکنه رو صورتش. دماغش رو عمل کرده گونه گذاشته ابروهاش رو هاشور زده  الانم دیدم دندوناش یه جوری مصنوعی می زنهدفهمیدم کامپوزیت کرده.چرا بعضیا این همه دنبال  این مدل کارا هستن هر وقت پیش هر کی بشینه عیباش رو به روش میاره مثلا رو خالاتو بردار یا گونا بذار.قیافه خودش هم مصنوعی شده هم دماغش حالت انحراف پیدا کرده هم رنگ ابروهاش یه جور نشده. در حالی که از اول خوشگل بود و نیازی به عمل نداشت  به نظرتون عقیده اش درسته

فقط داریم حرف میزنیم. اونی که میخواد بگه "به من چه "باهاش موافقم .لطفا نظر نزاره. واقعا به تو چه .وقتت رو نلف من نکن.برو یه تاپیک دیگه که بهت مربوط باشه والله

اينروزا ضايع بودن مد

دختر ك شدم نه كسي مادرانه دختري ام را ب من گوشزد كرد،نه پدري عاشقانه محبتم ميكرد😭😭تنها و يك تنه دختري ام را ساليان سال به دوش كشيدم ،،،😓وقتي به سن دريافت عشق رسيدم كسي عاشقانه مرا نديد و نپرستيد 😭بعدها فهميدم دختر موجودي غريب روي زمين است😭😭دوست دارم دختري داشته باشم  بغلش كنم ببوسمش،نوازشش كنم،بپرستمش 😭😭😭😭😭😭 شايد از نسل من دختري خوشبختي هاي نداشته ام را جبران كند😭😭😭😭😭😭😭😭

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نه 

من خودم خیلی خیلی معمولی ام 

تنها جایی که خیلی تو صورتم دوس دارم چشمامه‌ اما دلم نمیخاد عمل کنم 

آدمی که به خودش اعتماد داشته باشه و خودشو همونجور که هست دوست داشته باشه نیازی به تایید و تعریف دیگران نداره

❤️💍متاهل و متعهد💍❤️

وقتی همه ظاهرربین شدن طبیعیه که همه دنباله ظاهرسازی باشن

بعد از سزارین هم میشه طبیعی زایمان کرد من این تجربه شیرین رو داشتم خاطرمو تو تاپیکم نوشتمhttps://www.ninisite.com/discussion/topic/1262136/بالاخره-من-بعداز-سزارینم-زایمان-کردم

بعضی ها دیگه واقعا شورشو در اوردن من مخالف عمل نیستم اگه عیب برطرف کنه مثلا من خودم انحراف دارم باید عمل کنم ولی دیگه بعضی ها میکوبن از نوع میسازن

بجای اینکه کفشتو با لباست ست کنی حرفتو با عملت ست کن☺

به خاطر اعتماد به نفس كمم هست

وقتي ام كه آدم ميبينه همه اطرافيانش عمل كردن اعتماد به نفسش مياد پايين

احساس ميكنه مثلا دماغش خيلي تو چشمه

راحت بگم تا ١٠-١٥ سال پيش كه اكثرا دماغا فابريك بود ضايع بودنش خيلي به چشم نميومد منتها الان كه اكثرا دماغا عمليه دماغ فابريكا خيلي تو چشمن😁

يكيش خوده من والا به شدت وسواس گرفتم كه دماغم ضايعس 😐😁

هيجا خونه خوده آدم نميشه مخصوصا دشوييش😄

من موافقم نیستم که فقط واسه اعتماد به نفس پایین عمل زیبایی می کنن. خیلی از دخترا و پسرا واقعا لازم دارن یه سری از جراحی ها لازمه مثلا جراحی سینه های بزرگ و کوچک کردن اونها که خیلی ها رو اذیت می کنه از جمله خودم. یه سری دیگه باید جراحی بینی انجام بدن که خیلی هم واسشون واجبه . 

اینو وقتی فهمیدم که برای مشاوره برای جراحی سینه ام مطب دکتر افسانه ثنایی می رفتم میدیدم که خیلی ها میومدن واسه عمل و واقعا احتیاج داشتن 

والا جراحی اگر حالت طبیعی داشته باشه و فیس رو مصنوعی نکنه، خیلیم عالی میشه، من پیش دکتر هادیلو چند تا جراحی رو صورتم انجام دادم، خیلی عالی شدم. اگر مشکلی تو صورتتون دارین حتما انجام بدین. شماره مطبشون اینه

22252774 – 021-22252734


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز