بچه ها سلام، یادتونه من پریروز عکس بیبی چکمو گذاشتم یه خط افتاده بود، دیروز رفتم آزمایش دادم عدد بتام ۴۳ بود، فردا موعد پریودمه، دوستم میگه صددرصد بارداری ولی خب تو آزمایشم منفی خورده، نمیدونم الان چکار کنم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
عزیزم اون رنج آزمایشگاه هست که مشخص میکنه بتای زیر ۰/۵ منفیه ولی مال شما خیلی بالاتر از اون عدد هست پس نتیجه مثبته به مبارکی.بزار چند روز از موعدت بگذره بعد دوباره آز بده که ان شا الله چند برابر میشه.
راستی امروز چندمه سیکلته؟
مرد که تو باشی... زن بودن چه خوب است...از میان تمام مذکرهای دنیا فقط کافی ست پای تو در میان باشد...نمیدانی برای تو خانووووووووم بودن چه کیفی دارد...