2777
2789
عنوان

گوشت چرخ کرده

1711 بازدید | 31 پست

گوشت چرخ میزنید چیارو چرخ میزنید گوشتتون یکم زیاد تر شه با این حجم گرونی و چ گوشتیو چرخ میزنید .راسی پنیر گودا چجوری استفاده میشه. تو ماکارونی چ پنیری میزنید؟

همه میگن تخصه:))ولی ب مولا همش بغضه💔

گوشت گوساله رو با پیاز چرخ میکنم

اما برا ماکارونی و عدس پلو سویا تنها میزنم

گوشت جرخ کرده فقط برا کتلت، لوبیا پبو و استانبولی و اینا استفاده میکنم

لایکم نکن خوشگلم ❤️                     امروز هم طبق معمول قراره 3 اتفاق بسیار عالی برام بیافته. خدایا شکرت. خدایا شکرت. خدایا شکرت

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من پنیر گودا رو با پنیر پیتزا قاطی میکنم برا همه چی که پنیری باشه استفاده میکنم.. رو ماکارونی ام ميريزم با بخار ماکارونی حین دم کشیدن آب میشه

تو ساده دل کندی ولی،تقدیر بی تقصیر نیست

گوشت گوسفندی قلوه گاهشو چرخ کن ..چیزی هم قاطی نکن کم بپز ولی خوشمزه بپز..چند نفرید مگه؟

***

بعدشم گودا با انواع ساندویچ گرم و سرد خورده می شه

تو ماکارونی هم می تونی بریزی ولی معمولا موزارلا می ریزن که کش بیاد

آنکه در طرز غزل نکته به حافظ آموخت /یار شیرین سخن نادره گفتار من است 
من خالص میزنم.ولی واسه همبرگر یکم سویل چرخ میکنم.گوشتم خودم چرخ میکنم.اماده نمیگیرم.گوشت منجمد خیلی ...

گوشت منجمد چجوریه .سویل چیه ؟

همه میگن تخصه:))ولی ب مولا همش بغضه💔
من خالص میزنم.ولی واسه همبرگر یکم سویل چرخ میکنم.گوشتم خودم چرخ میکنم.اماده نمیگیرم.گوشت منجمد خیلی ...


گوشت منجد برزیلی؟

خواستم بخرم اما ترسیدم خوب نباشه.

شما راضی؟ از لحاظ طعم؟ پخت؟

لایکم نکن خوشگلم ❤️                     امروز هم طبق معمول قراره 3 اتفاق بسیار عالی برام بیافته. خدایا شکرت. خدایا شکرت. خدایا شکرت
گوشت منجمد چجوریه .سویل چیه ؟


منظورش سویا بوده

منجمد برزیلی گوساله از فروشگاه ها بگیر ...اتفاقا گوشت خوبیه من گرفتم قبلا

آنکه در طرز غزل نکته به حافظ آموخت /یار شیرین سخن نادره گفتار من است 
گوشت منجد برزیلی؟ خواستم بخرم اما ترسیدم خوب نباشه. شما راضی؟ از لحاظ طعم؟ پخت؟

اره.من ایرانیشم گرفتم.خیلی خوبه بافتشم نرمه.سفت نمیشه.میزارم کامل یخش باز بشه بعد چرخ میکنم یا تکه واسه خورشت.

انه...تکرار غریبانه روزهایت چگونه گذشت...😍
اره.من ایرانیشم گرفتم.خیلی خوبه بافتشم نرمه.سفت نمیشه.میزارم کامل یخش باز بشه بعد چرخ میکنم یا تکه و ...

خوب میذارین یخش باز بشه بعد دوباره میذارین فریزر مشکل پیدا نمیکنه.یعنی ضرر نداره؟

شازده کوچولو پرسید تو سواد داری؟ روباه گفت سواد ماله آدم هاست من شعور دارم

والا انقد ک گوشت گرون شده من دیدم خیلیا سنگدون میخرن و چرخ میکنن ! ولی من گوشت گوساله و قلوه گاهو برا خورشتام میگیرم  یکس دوبار از رفاه خریدم راضی بودم اما برا همبرگر یا کباب تابه ای یکم رون مرغ میریزم که نرم ترباشه 

اره.من ایرانیشم گرفتم.خیلی خوبه بافتشم نرمه.سفت نمیشه.میزارم کامل یخش باز بشه بعد چرخ میکنم یا تکه و ...


پس میخرم این سری حتما  

از لحاظ قیمت از گوشت گرم ارزونتره و به صرفه تر در میاد؟ مگه نه

لایکم نکن خوشگلم ❤️                     امروز هم طبق معمول قراره 3 اتفاق بسیار عالی برام بیافته. خدایا شکرت. خدایا شکرت. خدایا شکرت
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز