sokotedel مدیر استارتر عضویت: 1397/03/20 تعداد پست: 38 عنوان باردارنشدم 293 بازدید | 31 پست سلام.من یکسال هست که اقدام به بارداری کردم وهنوز باردارنشدم.۲۰سالم هست وتقریبا۲سالونیم جلوگیری داشتم..نگرانم واقعاا.چیکارکنم؟؟ توکل به خودت معبودم✨️🌿 1397/03/20 | 06:46 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
میموزا عضویت: 1396/09/27 تعداد پست: 492 اصلا نگرانی ندارهکلی فرصت هستیکی دگه از بچه های اینجا بود یکی دوسال اقدام بود و ۲۱سالگی باردار شدچرا از ۲۰سالگی بچه میخواین؟! 💐همه ی سختی ها به لبخند خدا می ارزد.💐
moogisu عضویت: 1396/07/02 تعداد پست: 3677 اگه یک سال شده،برو دکتر خالصانه و با تمام وجود از خدا میخوام به هرکس که میخواد،راحت و زود فرزند سالم و صالح هدیه بده😍😍😍
sokotedel مدیر استارتر عضویت: 1397/03/20 تعداد پست: 38 انشالله .اخه من۱۶سالگی ازدواج کردم ۱۸اومدم خوننه خودم ..دیگه اقدام کردیم که هم دیر نباشه هم بچه خواست دلمون.خخخ توکل به خودت معبودم✨️🌿
ننه_نینی عضویت: 1393/05/02 تعداد پست: 296 تا دوسال جا دارهان شاءالله به زودی باردار میشیفعلا بدون بچه خوش بگذرون ورزش کنو بدون استرس اقدام کن استرس مانع بزرگ بارداریهشما هم که سنت کمه حالا حالاها وقت داری
ساحل_زندگی عضویت: 1397/01/28 تعداد پست: 3249 تا دوسال جا داره ان شاءالله به زودی باردار میشی فعلا بدون بچه خوش بگذرون ورزش کن و بدون استرس اقد ... ینی اون لحظه اقدام استرسمانع بارداریه ؟یا کلا ؟من خییییلی استرسی امالان میخام برم دندونپزشکی قلبم داره در میاد از جاش . ایمپلنت دارم اقدامی ام هستم السلام علیک یا غریب الغربا یا علی بن موسی الرضا . صلی الله علیک یا ابا عبدالله الحسین ....
دختر_صورتی عضویت: 1396/11/01 تعداد پست: 23138 تا دوسال جا داره ان شاءالله به زودی باردار میشی فعلا بدون بچه خوش بگذرون ورزش کن و بدون استرس اقد ... اولش ک ی, سال بود؟؟؟؟ اقدام منم داشت میشد ی سال ک تو یازده ماه مثبت شد قبول سفارشات انواع لوازم نمدی با بهترین کیفیت دوخت😊😊
1397mamane_matin عضویت: 1397/01/27 تعداد پست: 134 بهتر تحت نطر باشیمشکل بررسی شهاگر مشکلی نبود صبر و توکل کلا بعضی ها زود باردار میشنبعضی ها دیرتر خدایا شکرت بابت وجود گلپسرای نازم
sokotedel مدیر استارتر عضویت: 1397/03/20 تعداد پست: 38 اره انشالله که زودتر بشم توکل به خودت معبودم✨️🌿
sokotedel مدیر استارتر عضویت: 1397/03/20 تعداد پست: 38 من از ۱۸خرداد پارسال شروع کردم.. توکل به خودت معبودم✨️🌿
soli20 عضویت: 1397/03/05 تعداد پست: 125 انشالله .اخه من۱۶سالگی ازدواج کردم ۱۸اومدم خوننه خودم .. دیگه اقدام کردیم که هم دیر نباشه هم بچه خو ... ان شاالله هر چه زودتر باردار میشی ..اتفاقا خیلی خوبه که تو سن 20سالگی میخوای مامان بشی سنت خیلی خوبه برای بارداری
sokotedel مدیر استارتر عضویت: 1397/03/20 تعداد پست: 38 خیلی ممنون گلمم.اره خووبه.انشالله بهزودی خبرشو بیام بگمم توکل به خودت معبودم✨️🌿