2777
2789

هر اسمی میخوای انتخاب کنی دو تا نکته رو در نظر بگیر یه اسم پسر و یه دختر هم قافیه باهاش رو هم مد نظر قرار بده برای خواهر برادر ش در آینده دوم اینکه حتما به فامیلیش بیاد

بعضیا جورین که نباید بگی خدایا به راه راست هدایتش کن بلکه باید بگی خدایا راه راس رو به سمت این کج کن😊

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برسام.آرشاویر. رداوین. کاوه. آتین

 مخالفای نظراته من لطفا ریپلای نکنید❤وای خدا من فکر کردم شدم دوتا ولی سه تام باشوهرم میشیم چهارتاااااااا.👶👶+👩👨وقتی دکتره گفت دوتا ساک اصلا نفهمیدم چی میگه اصلا نمیدونستم داره به مامانه خنگتون میگه شما دوتایین .لوبیا های من چقدر خنگ بودم که نفهمیدم دوتایین😍😍😍😍
قشنگه ولی ب نظرم آراد خیلی زیاد شده

من مربی مهدم 50% بچه ها ارادو مهراد و سامیار .

 مخالفای نظراته من لطفا ریپلای نکنید❤وای خدا من فکر کردم شدم دوتا ولی سه تام باشوهرم میشیم چهارتاااااااا.👶👶+👩👨وقتی دکتره گفت دوتا ساک اصلا نفهمیدم چی میگه اصلا نمیدونستم داره به مامانه خنگتون میگه شما دوتایین .لوبیا های من چقدر خنگ بودم که نفهمیدم دوتایین😍😍😍😍
معنی رداوین چی میشه ، نشنیده بودم ، آرشاویر دوس دارم 

منظورم رادوین بود که اشتباه نوشتم معنیش جوانمرد آرشاویرم یعنی مرد مقدس خیلی دوسش دارم

 مخالفای نظراته من لطفا ریپلای نکنید❤وای خدا من فکر کردم شدم دوتا ولی سه تام باشوهرم میشیم چهارتاااااااا.👶👶+👩👨وقتی دکتره گفت دوتا ساک اصلا نفهمیدم چی میگه اصلا نمیدونستم داره به مامانه خنگتون میگه شما دوتایین .لوبیا های من چقدر خنگ بودم که نفهمیدم دوتایین😍😍😍😍
رادوین شنیدم ولی رداوین نه ،

رادوین باز من تو مهد کمتر دیدم 

 مخالفای نظراته من لطفا ریپلای نکنید❤وای خدا من فکر کردم شدم دوتا ولی سه تام باشوهرم میشیم چهارتاااااااا.👶👶+👩👨وقتی دکتره گفت دوتا ساک اصلا نفهمیدم چی میگه اصلا نمیدونستم داره به مامانه خنگتون میگه شما دوتایین .لوبیا های من چقدر خنگ بودم که نفهمیدم دوتایین😍😍😍😍

رایا با رایبدم قشنگه

 مخالفای نظراته من لطفا ریپلای نکنید❤وای خدا من فکر کردم شدم دوتا ولی سه تام باشوهرم میشیم چهارتاااااااا.👶👶+👩👨وقتی دکتره گفت دوتا ساک اصلا نفهمیدم چی میگه اصلا نمیدونستم داره به مامانه خنگتون میگه شما دوتایین .لوبیا های من چقدر خنگ بودم که نفهمیدم دوتایین😍😍😍😍

ماتیار.ماندا

 مخالفای نظراته من لطفا ریپلای نکنید❤وای خدا من فکر کردم شدم دوتا ولی سه تام باشوهرم میشیم چهارتاااااااا.👶👶+👩👨وقتی دکتره گفت دوتا ساک اصلا نفهمیدم چی میگه اصلا نمیدونستم داره به مامانه خنگتون میگه شما دوتایین .لوبیا های من چقدر خنگ بودم که نفهمیدم دوتایین😍😍😍😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز