2777
2789
عنوان

امروز رفتیم

176 بازدید | 16 پست

امروز رفتیم پیش دکتر نی نی گف نباید زیاد شیر بدی داره رفلاکس میشه براش پستونک گرفتم اما قبول نمیکنه فقد جیغ میزنه و هالشو بهم میزنه پستونک کوچلو هم هستا ولی قبول نمیکنخ روی پاهم وای نمیسه چیکار کنم زیاد شیر نخورع

همم گفت مجرای اشکش بستس باید ماساژ بدم

نی نیم 40روزشه

همه میگن تخصه:))ولی ب مولا همش بغضه💔

عزيييييزم😢

بگو ستاره دردانه                                            در انزواى رصدخانه                                         كدام كوزه شكست آنروز؟                                  كه با گذشتن نهصد سال                                 هنوز حلقه دستانش به دور گردن خيام است....

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

زیاد شیر دادن باعث ریفلاکس میشه

خب بچه گشنشه! 

منم بچه خواهرشوهرم داره شیرخشک میدادن بهش خوب بود شیر مادر ک میخورد استفراغ میکرد.


خوشمزه های هانان🍏. دارای نماد اعتماد🍎 ارسال به سراسر کشور و خارج از کشور😍😎
رفلاکسیا اغلب بعد از ۶ماه خوب میشن ۲ماهگی بش پدی لاکت بده خیلی کمک میکنه بش شیرش بده وزنش کم میشه

جدی شیرو زیاد بدم بش وقنی گریه میکنه؟

همه میگن تخصه:))ولی ب مولا همش بغضه💔
خب بچه گشنشه!  منم بچه خواهرشوهرم داره شیرخشک میدادن بهش خوب بود شیر مادر ک میخورد استفراغ میک ...

بچه همیشه گشنه نیست که ..این تفکر اشتباهه..بچه هر یه ربع که گشنه نمیشه

اجتمالا بچه استارتر کولیک هم داره که باعث بشه میل به مکیدن کاذب داشته باشه که هم دل دردشو بیشتر میکنه هم باعث ریفلاکس میشه

بچه همیشه گشنه نیست که ..این تفکر اشتباهه..بچه هر یه ربع که گشنه نمیشه اجتمالا بچه استارتر کولیک هم ...

نمیدونم دیگه ! 

خوشمزه های هانان🍏. دارای نماد اعتماد🍎 ارسال به سراسر کشور و خارج از کشور😍😎
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792