2777
2789
عنوان

سرپرستی بچه

1546 بازدید | 23 پست

سلام به همگی،راستش میخواستم ببینم کسی میدونه شرایط بچه اوردن ازپرورشگاه چیه؟باوجودداشتن بچه وسالم بودن زوج.فقط شنیدم بایدملک به نامش کنی،کسی تجربه ای داشته؟

دلبندم بندبنددلت رابه خدایی بسپارکه بیشترازمن هوایت رادارد

باید نازا باشی. شرایط سنی داره. شرایط خانه و اینا داره. از نطر عقلی و عاطفی. از همه نظر میبرنت زیر سوال تا یه بچه بهت بدن

خدایا بحق اشکهای و ناله های حضرت علی(ع)وحضرت زهرا(س)و بحق غریبی امام حسن(ع)و بحق مظلومی امام حسین(ع)و بحق دلشکستگی حضرت زینب (س) و بحق شیرخوارگی علی اصغر امام حسین (ع)مارومنتظر نذارو نی نی بهمون نی نی های صالح و سالم  بده الهی آمین. هر چی نی نی بیشتتر خوشبخیم بیشتر ان شاءالله. 🤰🤰👨‍👩‍👧‍👦👨‍👧‍👦👩‍👧‍👧👩‍👧‍👧👩‍👧‍👧👩‍👧‍👧👩‍👧‍👧🤲🤲

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دوست من یه بچه آورده از بهزیستی

منتها خودش ۴۰ سالش بود و بچه دار نمیشد چون تو سن بالا ازدواج کرده بود

هزار تا نامه برده بودن و خیلی چیزا به نام بچه کرده بودن

گفت باید سوءپیشینه نداشته باشن سابقه اعتیاد  نداشته باشن و...

**اُفَوِّضُ اَمری اِلی اَللّهِ اِنَّ اَللّهَ بَصیرُ بِالعِباد**

فکر کنم با این شرایط بتونید امین موقت بشید

گاهی دلم هیچ نمیخواد جز گپ ریز ریز با مادرم. هی من حرف بزنم هی او چای تازه دم بریزد ...هی چای ام سرد شود هی دلم گرم... آنجا که چایت سرد میشود و دلت گرم خانه مادر است.  شادی روح پدر و مادرای آسمونی صلوات.الهم صل علی محمد و آل محمد
دوست من یه بچه آورده از بهزیستی منتها خودش ۴۰ سالش بود و بچه دار نمیشد چون تو سن بالا ازدواج کرده ب ...

واسه امضات دعاکردم،غصه نخور،من شفای پسرموازامان رضاگرفتم.

دلبندم بندبنددلت رابه خدایی بسپارکه بیشترازمن هوایت رادارد
واسه امضات دعاکردم،غصه نخور،من شفای پسرموازامان رضاگرفتم.

قربونت عزیزم ممنون 

جدی

خداروشکر

بچه چه مشکلی داشت عزیزم 

😢😢😢😢😢😢

**اُفَوِّضُ اَمری اِلی اَللّهِ اِنَّ اَللّهَ بَصیرُ بِالعِباد**
تازه امین موقت؟زحمت میکشن والا

آخه هم بچه دارید، دارید هم نازا نیستید

گاهی دلم هیچ نمیخواد جز گپ ریز ریز با مادرم. هی من حرف بزنم هی او چای تازه دم بریزد ...هی چای ام سرد شود هی دلم گرم... آنجا که چایت سرد میشود و دلت گرم خانه مادر است.  شادی روح پدر و مادرای آسمونی صلوات.الهم صل علی محمد و آل محمد

چند سال پیش خیلی به فکرش بودم چون پسرم تک فرزنده شرایط اقتصادیشم دارم دیگه بچه دارهم نشدم یعنی خدا نخواسته .خیلی تحقیق کردم دیدم سرپرستی نمیدن

البته مادر خدابیامرزم هم گفت این کار رو نکن چون خودت بچه داری تو ی شرایطی شاید برات خیلی سخت باش که به جفتشون به یه چشم نگاه کنی

گاهی دلم هیچ نمیخواد جز گپ ریز ریز با مادرم. هی من حرف بزنم هی او چای تازه دم بریزد ...هی چای ام سرد شود هی دلم گرم... آنجا که چایت سرد میشود و دلت گرم خانه مادر است.  شادی روح پدر و مادرای آسمونی صلوات.الهم صل علی محمد و آل محمد

برای تک فرزندی بچم خیلی ناراحتم همش نگران آیندشم میگم بعد ما خیلی تنها میشه

این غصه داره منو میکشه

گاهی دلم هیچ نمیخواد جز گپ ریز ریز با مادرم. هی من حرف بزنم هی او چای تازه دم بریزد ...هی چای ام سرد شود هی دلم گرم... آنجا که چایت سرد میشود و دلت گرم خانه مادر است.  شادی روح پدر و مادرای آسمونی صلوات.الهم صل علی محمد و آل محمد
قربونت عزیزم ممنون  جدی خداروشکر بچه چه مشکلی داشت عزیزم  😢😢😢😢😢😢

نرمی استخوان،چون دکتردیرتشخیص داد،دوباربچم ازکمبودکلسیم تشنج کرد.

دلبندم بندبنددلت رابه خدایی بسپارکه بیشترازمن هوایت رادارد
برای تک فرزندی بچم خیلی ناراحتم همش نگران آیندشم میگم بعد ما خیلی تنها میشه این غصه داره منو میکشه

راستش من میتونم بچه داربشم،ولی چون باشوهرم فامیلیم،میترسم بچه دوم هم مشکل اولی روپیداکنه وماواقعادیگه طاقت نداریم.

دلبندم بندبنددلت رابه خدایی بسپارکه بیشترازمن هوایت رادارد
نرمی استخوان،چون دکتردیرتشخیص داد،دوباربچم ازکمبودکلسیم تشنج کرد.

آخی عزیزم

طفلی

خداروشکر ‌که خوب شد

تو چه سنی بود و چه علائمی داشت میشه بگی عزیزم 

**اُفَوِّضُ اَمری اِلی اَللّهِ اِنَّ اَللّهَ بَصیرُ بِالعِباد**

اولویت با کسانی است که نازا هستند بعد با کسانی که مجردن و سنشون بالای0 3 سال دارن و در اخرم کسانی که خودشون فرزند دارند و یکی از زوجین بالای 30 سال سن دارند سرپرستی کودک دختر زیر دوسال فقط شامل دسته اول میشن چون حدود 99 درصد متقاضیان دختر زیر دو سال میخان ولی پسر بالی دوسال رو بدون نوبت دهی به سرپرستی میدن .

هوامو نداشتی ...... هوایی شدم ........  
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

توده زیر بغل

گلشید94 | 26 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز