2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من رکم و به این نتیجه رسیدم خیلی به خودم ضرر میزنم اینجوری میخوام مثل اکثریت فقط چاپلوس و متظاهر بشم ...

خانمی هرکی که رک نیست ، حتما چاپلوس و متظاهر  نیست ، بهتره معنی رک بودن رو مطالعه کنی

 من باید شاد باشم ،،.،..... به درک که خیلی از مشکلات حل نمیشن 😊

ببین عزیزم منظورم به هیچ وجه باشما نیس، میخام چیزی که شنیدمو به شماهام بگم تا معنی شو درک کنید،ماهمیشه رک بودن و بی ادب بودن رو باهم قاطی میکنیم، رک بودن یعنی کسی که ازمون سوال میکنه همچین چیزیو میخوای، یا همچین جایی و میای بدون رودروایسی آره یا نه بگیم. اما بی ادب بودن که متاسفانه اسمشو گذاشتن رک بودن، اینکه توکار بقیه دخالت کنیم نظر بدیم بعد فکر نکنیم که باحرفمون دل طرف بشکنه. خواهر شوهر من رکه، خیلی فضولی هارو میکنه مثلا چرا اینو پوشیدی، چرا اینجا اینجوریه، بعد میگه من رکم تو روت میگم حرفمو 😒

گل پونه ها نامهربانی آتشم زد... گل پونه ها بی هم زبانی آتشم زد... میخواهم از شب تا سسحرگاهان بنالم..... افسرده ام، دیوانه ام، آزرده جانم 

نه بد نیست ولی به شرط اینکه همه جا رک نباشی چون گاهی باعث دلشکستگی میشه فاصله بین رک بودن و بی ادبی یه تاره مو هست☺

گفتم:خدایا؟؟؟؟؟دلم را شکستند!!! گفت:هیس!!!!!!!!!! نگران نباش؛ آنها هم برای خوشبختیشان به آسمانم رو می اندازند.....

بستگی داره رک بودنو چطور معنی کنی تو مسائلی که مربوط به خودته پای حق و حقوقت وسطه یا حرف ناحق کسی میزنه و خلاصه جاهایی که اگه رک نباشی ضرر میکنی اتفاقا رک بودن خیلی هم عالیه ولی بعضی افراد در مورد همه چیز نظرشون رو رک میگن مثلا ی لباس گرفتی رک میگه بهت نمیاد نه خوب نیست اینطور آدما از چشم میافتن زود 

خانمی هرکی که رک نیست ، حتما چاپلوس و متظاهر  نیست ، بهتره معنی رک بودن رو مطالعه کنی

رک بودن رو میدونم چیه بانو

ولی میبینم تو جامعه اکثرااااااا فقط چاپلوس و متظاهرن و اتفاقا به همه جا هم میرسن

بین رک بودن وببشوری یه مرز خیلی باریک هست که خیلیارد کردن وباکمال وقاحت وبیشوری طرفو تخریب شخصیت میکنن میگن من رکم سعی کن اونوردنکنی

یه صلوات میفرستین منم مستقل زندگی کنم به دورازفامیل شوهر☹️☹️☹️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز