2777
2789
عنوان

بی بی چک

51 بازدید | 11 پست

سلام مامانای عزیز وقتتون بخیر

من همین الان ثبت نام کردم تا نظرتون رو بدونم

یه سوال داشتم اگر حدودا ده روز از اقدام گذشته باشه و سه روز به پریودی مونده باشه میشه بی بی چک زد اخه من امروز زدم و اولش منفی بود ولی بعد از یساعت و نیم که نگاه کردم ی خط خیییلی کم رنگ که زیر نور دیده میشد باز بعد نیم ساعت دوباره نگاه کردم دیدم اینطوری شده عکسش رو میزارم میشه راهنماییم کنید کسی اینطوری بوده یا نه

من از این مثبت تر هم داشتم که منفی بوده. قشنگ خط بوده یعنی.

صبح با ادرار اول صبحت بزن اگه باز مشکوک بود یکی دو روز دیگه بتا بده. قبل موعد زوده

فقط 6 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یعنی ب نظرت چهار روز قبل موعود امکان داره آزمایش خون هم منفی کاذب باشه؟

منفی کاذب که نه. چهار روز مونده به موعد ممکنه اصلا مثبت نشه چون هنوز سطح هورمون اونقدری بالا نرفته. آزمایشگاه که میری هم ازت میپرسه چند روز عقب انداختی.

فقط 6 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
[QUOTE=416416219]منفی کاذب که نه. چهار روز مونده به موعد ممکنه اصلا مثبت نشه چون هنوز سطح هورمون اون ...

آره دو مدل تست هست یکی تیتر بتا هست که عدد میده یکی هم کیفی هست که فقط مثبت و منفی نشون میده.

فقط 6 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
ب نظر شما باردارم یانه؟

والا من اصلا ازین حس شیما ندارم که😅 ولی دعا میکنم اگه دوست داری بارداری شی به زودی جواب مثبتتو بگیری و یه حاملگی سلامت داشته باشی.

اگه بعد موعدت پریود نشدی بیبی بزن

فقط 6 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز