2777
2789
عنوان

خرید خانه

104 بازدید | 18 پست

سلام من چهارتا بچه دارم مستاجدم و مسکن ملی ثبت نام کردیم فک کنم تا سال اینده تحویل بدن از مرکز شهر نبم ساعت فاصله داره وتوشهرک هست .امروز همسرم یه واحد ۱۲۰متری دیده داخل شهر میگه با مسکن ملی عوض میکنن نظرشه عوض کنه و طبقه بالای اینجارو هم ب ای مادرش بخرن بیاداونجا .مادرش خودش یه ۶متری دوطبقه داره که یه طبقه اجاره میده وگذران زندگی میکنه حالا من نمیخوام بااون یجا باشم ولی خونه خوبه چکارکنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اصلا نزدیک هم نباشید

تو بیابون چادر بزن با فامیل همسایه نباش مخصوصا خانواده شوهر

🤰🏻من ريخته ام در رگ تو شیره ی جان/ هی چرخ بزن در من و دل را بتکان/ این هم نفسی، چه حس و حالی دارد/ در پیکر من دو قلب دارد ضربان💞
مسکن ملی ۹۵متره و مابهااتفاوتش رو میدیم

تازه ساخت فوقش ۵سال تمیزهم هست کابینت ایناداره خیلی باسلیقه هست فقط اون قسمتش که مادرشوهر میاد اذیتم میکنه میخوان مدام ازدخترام بکشن .همسرمم موافقه که دختر کاکنه و به مادرش بی احترامی نکنیم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز