بچهها من قتی هدف برای خودم تعیین میکنم اون طوری که لازمه در عمل تلاش نمیکنم
و این خیلییییییی بده
اینکه هدف رو تعیین میکنم اما تلاش شل
گاها اعتماد بنفس مو از دست میدم
میگم یعنی ممکنه
یعنی واقعا میتونم ؟
میخوام کنکور بدم گاهی درس میخونم گاهی اس و پاس میشم
اما برای اون تغییر ک دنبالش هستم واقعا باید تلاش کنم و شروع کنم به مطالعه منظم
اما پشتکار ندارم 😓 لطفاً راهکار بدین
چطور ازین حالت شل بودن دربیام
جدی باشم
تخت هر شرایطی اون هدفو تکرار کنم و مداوم تلاش کنم