2777
2789
عنوان

چراااا

1 بازدید | 5 پست

دیجی کالا چیزی سفارش داده بودم.. تاریخ تحویل 6 تیر بود یعنی دیروز باید میرسید گنجه.ک برم بگیرم. ولی نیومده چرا؟!دیجی کالا همیشه تاریخ تحویلش دقیق بوده

زندگی همین است، روشنایی خفیفی که در تاریکی شب خاموش میشود!

فروشنده دیر موجود کرده حتما

من دفعه اوله میخوام از گنجه تحویل بگیرم همیشه در خونه میزدم الان برا هزینه ارسال زدم گنجه

موقع تحویل باید کد یا جیزی بگم که بستمو بهم بدن؟چجوریه تحویل از گنجه

{ خانم هستم }

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فروشنده دیر موجود کرده حتمامن دفعه اوله میخوام از گنجه تحویل بگیرم همیشه در خونه میزدم الان برا هزین ...

نمیدونم منم همیشه بستم میومد در خونه.. ایندفعه اولین بار زدم تحویل ب گنجه.. ولی فک کنم اون کد ۵ رقمی رو باید بگی موقع تحویل

زندگی همین است، روشنایی خفیفی که در تاریکی شب خاموش میشود!

پس شاید سفارشای گنجه سروقت نمیرسن😑


نمیدونم

منم میخواستم زود ب دستم برسه.. اگ میدونستم بیشتر طولش میدن چیزی ک میخواستمو حضوری میرفتم میخریدم😑

زندگی همین است، روشنایی خفیفی که در تاریکی شب خاموش میشود!

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز