باغ بازار هم یک شرکت پانزی است.
این شرکتها که اول سود بالا میدن اینجوریه که استخر پول درست میکنند و با پول افراد تازه وارد سود قبلیا رو میدن و بالاخره هم یک جایی کم میارن و ورشکست میشن.
باغ بازار هم الان توی همین شرایط است و نمیتونه پول افراد رو برگردونه.
کسی سرمایه گذاری جدید نکنه