2777
2789
عنوان

باغ بازار

24 بازدید | 1 پست

باغ بازار هم یک شرکت پانزی است.

این شرکتها که اول سود بالا میدن اینجوریه که استخر پول درست میکنند و با پول افراد تازه وارد سود قبلیا رو میدن و بالاخره هم یک جایی کم میارن و ورشکست میشن.

باغ بازار هم الان توی همین شرایط است و نمیتونه پول افراد رو برگردونه.

کسی سرمایه گذاری جدید نکنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ماهی

orjnali | -7 ثانیه پیش

نامزدم

aysanjamali | 13 ثانیه پیش
2791
2779
2792