عزیزم جفتش معایب و مزایای خودش رو داره من خودم معلمم با حقوقم و تدریس خصوصی در ماه نهایت 50 درآمد داشته باشم وکیل تازه کار هم همینطور
خب به هر حال معلمی شغل آسون تری نسبت به وکالت
ولی باید خیلی خیلی صبر و حوصله داشته باشی من صبح که میرم ظهر که میام از بس با 40 تا بچه سر و کله زدم حتی حوصله خودمم دیگه ندارم
وکالت باید سالها تلاش کنی تا به درآمد برسی