دیروز رفتم سونو قلب جوجه رو انجام دادم
بعدم از همونجا رفتم دکتر متاسفانه هماتوم ۱۰و ۶میل دارم یکی بالای کیسه و یکی پایین
بهم شیاف پروژسترون داد گف واژیناله
روش نوشته داخل مقعدی
استفاده ش چطوریه؟مقعدی یا واژینال؟
اونایی ک هماتوم داشتین الان نی نی ها کنارتونن؟
گف سه شب بزار تا لکه بینی بخاطر هماتوم قطع بشه
بعد از اونم ادامه بدم یا ن؟