2777
2789
عنوان

سر یه چیزی

8 بازدید | 0 پست

یه مسئله اداری

خیلی سمج شدم و زیاد زنگ زدم وپیام دادم به مسئوله الان خیلی خجالت میکشم ومیگم طرف چه فکری میکنه درباره

هیچوقت طرفو نمیبینم ولی....

گر زندگی این است که من می بینم عمر ابدی،نصیب دشمن باشد...:) آدما از یه جایی به بعد زندگی نمیکنن فقط زندن کاش خدا هم تفاوت این دوتارو متوجه بشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز