نهال_خانومی مدیر استارتر عضویت: 1402/12/03 تعداد پست: 4043 عنوان سر یه چیزی 8 بازدید | 0 پست یه مسئله اداریخیلی سمج شدم و زیاد زنگ زدم وپیام دادم به مسئوله الان خیلی خجالت میکشم ومیگم طرف چه فکری میکنه دربارههیچوقت طرفو نمیبینم ولی.... گر زندگی این است که من می بینم عمر ابدی،نصیب دشمن باشد...:) آدما از یه جایی به بعد زندگی نمیکنن فقط زندن کاش خدا هم تفاوت این دوتارو متوجه بشه امروز | 19:48 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب