2777
2789

خوبه

تنهام. ۱۸ سالگی، آدم خودش نصف جهان مشکلاته! از یه طرف درس و تست، از اون یکی طرف آینده مبهم، از اون یکی هم اضطراب که مثل مهمون ناخونده میاد و نمیره. تو سن ۱۸.۱۷ سالگیم چن بیماریو باهم دارم ولی نمیخام ناشکری کنم(خیلیاهم دارن مث من هستن)...خیلی از همسنامو میبینم درگیر کنکور و خوشگذرونی و...هستن ولی من با خانواده دارم بخاطر بیماری هام دست و پنجه نرم میکنم. حیف که ظرفیت تریاک و سیگار ندارم یا استفاده میکردم. شنیدم نباید بیماری هارو به کسی گف ولی من میگم خالی بشم. خداروشکر راضیم و زندگیم میگذرونم شماهم بگذرونین از خدا راضی باشین، خدا بدبختارو دوس داره اینطور شنیدم.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مردم میان خودشونو توی قسمت کامنتا تخلیه میکنن.خیلی تحقیر میکنن. باید دلت بزرگ باشه و ب رو خودت نیاری

آره واقعا این بخشش خیلی سخته به من خواهرم میگه بالا چشت ابرو گریم می گیره

از چنلم نه زیاد نهایت ۱۰ تومن در ماه خودم شاغلم چند تا شغل با هم دارم از مخاطبای چنان بیشتر برای شغل ...

اوکی به سلامتی

منم شاغلم ولی دوست دارم دو جار کار بشم ولی نمیدونم چجوری

پرستاری یعنی،عشق،صبر،تحمل و بیخوابیهای شبانه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز