من اشتراک نیم ساله خریدم شمارم رو عوض کردم ۴ ماهه اشتراکو انتقال ندادن میگن تو قوانین نوشته نباید تغییر بدین که خیلی مسخرست هرکسی به هر دلایلی بخواد تغییر بده باید عرضه داشته باشن کد نویساشون دوتا خط اضافه بنویسن که مردم به مشکل برنخورن، دزدی تو روز روشن میکنن ما مردم هم عادت کردم صدامون درنیاد تو این مملکت.