2777
2789
عنوان

خیانت پدر

304 بازدید | 30 پست

چجوری با خیانت پدر و مادر کنار اومدید؟ پدرم از جوونی به مادرم خیانت کرده . متوجه شویم دوباره همزمان با ۵ نفر هستش حرف های ۱۸ هم زده. وضع پدرم خوبه برای ماهم خوب خرج میکنه ولی بعد از کلی ازار. حتی براشون خرید هم میکنه خرید های زیاد و سنگین. مثله اینکه هفته ای یکبار میره خونه ی یکی از اونا. من کلا ۱۴ سالمه واقعا حقم نیست این چیزا دارم سکته میکنم بابام بیاد خونه فکر کنم یه دعوای بد بشه. من آدم استرسی ای هستم تروخدا تاپیکو نترکونید فقط بگید چه خاکی بریزم تو سرم . عقلم از بابام متنفره ولی هنوز قلبم دوستش داره. همین امروز از مسافرت اومدیم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم ایرادی نداره جدی نگیر و در چه حد براتون خرج میکنه و آیا آدم وقیحیه و اذیتتون میکنه یا نه فقط ب ...

نه اذیت نمیکنه تو مسائل خانوادگی خوبه. ولی با چندتا زنه همزمان

یازده سالگی متوجه خیانت پدرم شدم و از اون موقع تا الان که بیست و خورده ای سالمه ناراحتی اعصاب گرفتم

دیگه بهش فکر نمیکنم ولی خب زخمش تو وجودم هست.

و اینکه پدرم نه قیافه داره نه پول ولی مرد ها همشون یه عن هستن

دوستان شرمنده ی سوال داشتمبا اجازه اسی من امروز دوبار ارضا شدم اخریش ساعت دو بعدظهر بود همیشه بعد ا ...

ایشون 14 سالشه شرم کنید از این حرف توی این تاپیک ادعای نمازم داری

دقت کرده اید جملات وارونه چگونه است؟ گنج، جنگ میشود؛ درمان، نامرد میشود و قهقهه، هق هق میشود ولی دزد همان دزد است درد همان درد است و گرگ همان گرگ آری نمیدانم چرا من، نم زده است و یار، رای عوض کرده است، راه گویی هار شده و روز به زور میگذرد، آشنا را جز در انشا نمیبینی و چه سرد است این درس زندگی به زبان های انگلیسی (C1)، آلمانی (C1)، اسپانیایی(C1)، پرتغالی(B2)، ایتالیایی(B2) و عربی(B1) مسلطم جز آلمانی و انگلیسی سایر زبان ها رو خودخوان یاد گرفتم، در مورد زبان هایی که مسلطم اگر سوالی داشته باشید خوشحال میشم کمکتون کنم بی هیچ شکی زیباترین زبان جهان زبان پارسیه، با زبان پارسی میانه ( فقط به صورت گفتاری و نه نوشتاری ) هم آشنایی دارم و اگر توی تاپیک های ادبی تگم کنید خیلی خوشحال میشم

عزیزم به نظرم بزن به در بیخیالی درستو بخون همین کلاس تابستونی اینا ثبت نام کنن هرچی ام گفتن هیچی نگو دهن به دهن نذار

دقت کرده اید جملات وارونه چگونه است؟ گنج، جنگ میشود؛ درمان، نامرد میشود و قهقهه، هق هق میشود ولی دزد همان دزد است درد همان درد است و گرگ همان گرگ آری نمیدانم چرا من، نم زده است و یار، رای عوض کرده است، راه گویی هار شده و روز به زور میگذرد، آشنا را جز در انشا نمیبینی و چه سرد است این درس زندگی به زبان های انگلیسی (C1)، آلمانی (C1)، اسپانیایی(C1)، پرتغالی(B2)، ایتالیایی(B2) و عربی(B1) مسلطم جز آلمانی و انگلیسی سایر زبان ها رو خودخوان یاد گرفتم، در مورد زبان هایی که مسلطم اگر سوالی داشته باشید خوشحال میشم کمکتون کنم بی هیچ شکی زیباترین زبان جهان زبان پارسیه، با زبان پارسی میانه ( فقط به صورت گفتاری و نه نوشتاری ) هم آشنایی دارم و اگر توی تاپیک های ادبی تگم کنید خیلی خوشحال میشم

مگه تو مردی که ازت فلان خارج میشه!؟ جلل الخالق 🤔🙄

۴۰ سالم هست دارم ۴۱ ساله میشم، بزرگ شدم ، ولی تو دلم انگار یه دختر کوچولوی کلاس دومی نشسته، با یه ذوق زیادی منتظر مامان و بابا و داداشم که همه با هم بریم شهر بازی ....حیف که خیلی ازون روزا گذشته ....

ببین در همه کشورها میگن 5 درصد زنها روسپی هستند به خاطر پول تن فروشی می کنند. ممکنه پدرت نیاز جنسی زیادی داره که مادرت از عهده اش برنمیاد یا به خاطر سالها زندگی مشترک سرد شدند یا مادرت حاضر نیست هر عملی را انجام بده. اگر وظیفه اش را در قبال خانواده اش انجام میده مالی، عاطفی.......

خیانت فقط آسیب به شریک زندگیت نیست

بچه ها هم این وسط آسیب میبینن...

کاش زنا و مردایی که خیانت میکنن

شده یه ثانیه فقط یه ثانیه به بچه خودشون هم فکر کنن.

دنیا پر شده از آدم ظالم. اینا جهنمی هستن.


تو خودتو درگیر نکن

فقط پشت مادرتم خالی نکن.

ایشون 14 سالشه شرم کنید از این حرف توی این تاپیک ادعای نمازم داری

باورم نمیشه تاپیکاشون در مورد نماز و دعا هست ولی اینطور سوال و مطرح کرد برگام ریخت

یه روزی ام تو کوچه ما عروسی میشه...🌱
باورم نمیشه تاپیکاشون در مورد نماز و دعا هست ولی اینطور سوال و مطرح کرد برگام ریخت

اخه اولین تاپیکم نیست توی یه تاپیک دیگه هم دیدم کامنتشو، درست نیست همچین چیز شخصی ای توی تاپیک بقیه مطرح شه، خیلی مهمه تاپیک جدا بزنه! که اونم فکر کنم بترکه!

دقت کرده اید جملات وارونه چگونه است؟ گنج، جنگ میشود؛ درمان، نامرد میشود و قهقهه، هق هق میشود ولی دزد همان دزد است درد همان درد است و گرگ همان گرگ آری نمیدانم چرا من، نم زده است و یار، رای عوض کرده است، راه گویی هار شده و روز به زور میگذرد، آشنا را جز در انشا نمیبینی و چه سرد است این درس زندگی به زبان های انگلیسی (C1)، آلمانی (C1)، اسپانیایی(C1)، پرتغالی(B2)، ایتالیایی(B2) و عربی(B1) مسلطم جز آلمانی و انگلیسی سایر زبان ها رو خودخوان یاد گرفتم، در مورد زبان هایی که مسلطم اگر سوالی داشته باشید خوشحال میشم کمکتون کنم بی هیچ شکی زیباترین زبان جهان زبان پارسیه، با زبان پارسی میانه ( فقط به صورت گفتاری و نه نوشتاری ) هم آشنایی دارم و اگر توی تاپیک های ادبی تگم کنید خیلی خوشحال میشم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز