دوستان ۱۳ روز اقدامم گذشته تنبلی تخمدان دارم تحت نظر هستم و ۱۴ روز پیش آمپول hcgزدم با فولی ۲۰ حالا
سینه درد دارم کمردرد دلدرد و اعصاب خراب شدید و بیحالی از طرفی قرص دوفامد هم میخورم اما فردا تموم میشه . بیبی زدم امروز منفی بود . آیا زود زدم و هنوز احتمال بارداری دارم یا نه؟