2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


آها من فکر کردم کلااا تموم شد داشتم قاطی میکردم این چه پایانییه گره های مغزمون چی پس 🤦🏼♀️💔😄

نه فصل ۵ هنوز هست ولی یک سال دیگه میاد

خوشبحال اونا ک سال دیگه با فرام آشنا میشن و از اولش یک کله میشینن میبینن خیلی خوبه

برا اینکه گاونتر زدن توش


پشیمون شدم دیدم من اصلا سریالی که هنوز کامل نشده نمیبینم چون طاقت ندارم کی قسمت بعدش میاد

اینم هی تعریفش رو دیدم گفتم ببینم چطوریه نمیدونستم هنوز تموم نشده 😂🥲🫥الانم ک مثل معتادا هر قسمتش رو میشنیم نگاه میکنم آخرش به کجا میرسه امیدوارم داستان این نباشه که این چیزا تو خوابشونه یا تو کماهستن

نه فصل ۵ هنوز هست ولی یک سال دیگه میادخوشبحال اونا ک سال دیگه با فرام آشنا میشن و از اولش یک کله میش ...

هییی یه سال بعد من اصلا یادم نمیاد این سریال رو دیدم

واقعاا

کاش یک قانونی بود تا همه فصل هارو کامل نمیکردن حق پخش نداشتن

جاااان؟ یه سال😐😐😐

بگوووو چیشد

من دو قسمتش ندیدم


تنهام. ۱۸ سالگی، آدم خودش نصف جهان مشکلاته! از یه طرف درس و تست، از اون یکی طرف آینده مبهم، از اون یکی هم اضطراب که مثل مهمون ناخونده میاد و نمیره. تو سن ۱۸.۱۷ سالگیم چن بیماریو باهم دارم ولی نمیخام ناشکری کنم(خیلیاهم دارن مث من هستن)...خیلی از همسنامو میبینم درگیر کنکور و خوشگذرونی و...هستن ولی من با خانواده دارم بخاطر بیماری هام دست و پنجه نرم میکنم. حیف که ظرفیت تریاک و سیگار ندارم یا استفاده میکردم. شنیدم نباید بیماری هارو به کسی گف ولی من میگم خالی بشم. خداروشکر راضیم و زندگیم میگذرونم شماهم بگذرونین از خدا راضی باشین، خدا بدبختارو دوس داره اینطور شنیدم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز