والا من پارسال انجام دادم
درمانگاه پردیسان هم به ما دور بود
و کلا اون موقع منم شناختی نداشتمدندون من طوری بود که هر کی میدید میگفت با جراحی بشه توسط متخصص ریشه و فلان هیشکی گردن نگرفت ایشون کلا تو یه ربع هم عصب کشی کرد هم پر کرد الحمدلله راضی بودم
ولی بودن مشتزی هایی که مشتری های دائمیش بودن با هم که حرف زدیم گفتن این درمانگاه برای خودشه چند دکتر دیگه هم دارن کار میکنن اینجا
اینجا ارزونتر میگبره بری مطبش چند برابره
و چون من نرفتم اطلاع ندارم بابت تفاوت قیمتش
اگه وضع مالیت خوبه که برو یه قیمت بگیر شاید اونجا زود نوبت داد و کارتو راه انداخت
والا اینکه صبر کنی یا نه ، بستگی به شدت درد و اینا داره
خیلی بده ، و دردش قابل پیش بینی نیست
اما اگه خواستی صبر کنی و بری مسافرت
مترونیدازول ۵۰۰ با آموکسی سیلین ۵۰۰ با نوافن که مسکن قوی هست بگیر از داروخونه همراهت باشه هر وقت دردت گرفت شروع کن ۸ ساعت یه بار بخور تا عفونتش کنترل بشه تا بعد که بری دکتر