2777
2789
عنوان

هدایت تحصیلی

1 بازدید | 10 پست

سلام . روزتون بخیر . کسی اطلاع داره که بعد از تکمیل فرم نظرسنجی دانش آموز و والدین در مای مدیو برای انتخاب رشته ورودی پایه دهم ، امکان ویرایش مجدد اولویتها هست یا نه ؟ ممنون میشم اگه اطلاع دارید ، بگید 🙏

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

جدیییی من امسال فارغ التحصیل میشم یعنی تو سه سال انقدر عوض شد شرایط😐

نمیدونم بخدا چند ساله اومده . ولی همین فرمها ۴۵ امتیاز داره برای هدایت تحصیلی

زمان ما خیلی راحت بود . من بیشتر از دخترم استرس دارم

نمیدونم بخدا چند ساله اومده . ولی همین فرمها ۴۵ امتیاز داره برای هدایت تحصیلی زمان ما خیلی راحت بود ...

من این فرم هارو بلد نیستم نمیدونم ولی من تجربی خوندم شاگرد اول کلاس بودم درسم هم خیلی خوبه

ولی اجازه ندید دخترتون بره تجربی من سر درس ها و ناعدالتی ها افسردگی گرفتم یه مدت پوستم جوش زد داغون شدم

همکلاسی هاش همش رقابت میکنن فضای کلاسشون فوق العاده سمی هست

من این فرم هارو بلد نیستم نمیدونم ولی من تجربی خوندم شاگرد اول کلاس بودم درسم هم خیلی خوبه ولی اجازه ...

درسته

شما تجربی رو اولویت الف آورده بودین ؟ میتونم بپرسم معدل پایه نهمتون چند بود البته اگه دوست داشتین بگین

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز