2777
2789
عنوان

استعفا دادم

298 بازدید | 54 پست

من ۳ جا کار میکنم

از یکیشون که ماهی ۱۰۰ ساعت باید حضور داشتم

و ۳۰ تومن بهم میدادن استعفا دادم

چون عملا تمام روزهای منو میگرفت و صبحا در اختیار خودم نبودم

هنوز دو دل و مرددم

ولی خیلی خسته میشدم

۲ جای دیگه ای هم که کار میکنم یکیشون ممکنه تمدید قرارداد نکنه با احتمال کم

نگرانم

ولی واقعا مریض شدم از فرسودگی شغلی

باید سبک میکردم

دعا کنین یه کار خوب پیدا کنم بجای این در به دری تو سه جا کار کردن

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

یعنی تقریبا روزی ۳ ساعت و نیم میرفتی

چون گفتی ماهی ۱۰۰ ساعت برا هر روز تقریبا میفته ۳ ساعت و نیم

مگه چه شغلی داشتی با سه ساعت و نیم سی تومن میدادن بهت

میشه لطفا برای رسیدن به اونیکه دوسش دارم یه صلوات بفرستید ::) 🤍

بازم خوب بوده گلم روزی ۵ ساعت سی تومن میدادن بهت

من به جا تو بودم استعفا نمیدادم با این وضعیت ، به هر حال موفق باشی گلم

میشه لطفا برای رسیدن به اونیکه دوسش دارم یه صلوات بفرستید ::) 🤍

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز