من ۳ جا کار میکنم
از یکیشون که ماهی ۱۰۰ ساعت باید حضور داشتم
و ۳۰ تومن بهم میدادن استعفا دادم
چون عملا تمام روزهای منو میگرفت و صبحا در اختیار خودم نبودم
هنوز دو دل و مرددم
ولی خیلی خسته میشدم
۲ جای دیگه ای هم که کار میکنم یکیشون ممکنه تمدید قرارداد نکنه با احتمال کم
نگرانم
ولی واقعا مریض شدم از فرسودگی شغلی
باید سبک میکردم
دعا کنین یه کار خوب پیدا کنم بجای این در به دری تو سه جا کار کردن