2777
2789
عنوان

موم و وکس

24 بازدید | 10 پست

پارسال موم سرد گرفته بودم از اونا که مایع هستن و برای استفاده یکم گرمشون میکنی ولی امسال وقتی استفاده میکنم اصلا موهارو نمیگیره و شل شده اسمش هم kanz هست یعنی خراب شده؟

یه موم یا وکس خوب اگه میشناسین معرفی کنین

خیلی سخته با این موما کار کردن واسه ماها که کارمون نیست


چرا نوار وبت نمیگیری که راحتتره خیلی

هان ای عقاب عشق ، از پشت قله های مه آلود دور دست ، پرواز کن به دشت غم اگیز عمر من ، آنجا ببر مرا که شرابم نمیبرد .....

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خیلی سخته با این موما کار کردن واسه ماها که کارمون نیستچرا نوار وبت نمیگیری که راحتتره خیلی


تا حالا استفاده نکردم موهارو خوب میکنه؟ میشه هم برای صورت و هم بدن استفاده کرد؟

تا حالا استفاده نکردم موهارو خوب میکنه؟ میشه هم برای صورت و هم بدن استفاده کرد؟

ببین پد آماده س . روش موم داره و گرم کردن و ... نمیخواد . ولی بازم معلوم نیست بتونی راحت باهاش کامل و مثل سالن تمیز کنی

چون ما دستمون سریع نیست

ولی یه نکته خیلی خیلی مهم که داره اینه که باید حتماااا کامل پوستت بدون رطوبت و خشک باشه

هان ای عقاب عشق ، از پشت قله های مه آلود دور دست ، پرواز کن به دشت غم اگیز عمر من ، آنجا ببر مرا که شرابم نمیبرد .....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز