دوستان من کلا مام آمبرلا استفاده میکنم چندین ساله خیلیم راضی بودم اما امسال روزی ک میرم حموم فردا صبحش با اینکه بیرونم نمیرم حس میکنم بو میدم😐 مام خوبی میشناسین یا ی راهکاری بدین
خونه باشم میرم حموم هرروز اما مثلا میخوام برم مسافرت خیلی زشته
کاش پیرتر بودیم، مثل ریشه ها یا خیلی جوانتر بودیم، مثل شاخه ها اینجا که ایستاده ایم فقط تبر میخورد.........یکی از مهمترین ویژگی های آدمای (* امن *) اینه که دیگران نسبت به کلام و عمل او ((* نگران * )) نیستند
سرنوشت شیرین من A❤️🌒 دارم کنکور رشته کامپیوتر رو میخونم و امیدوارم قبول شم 👩💻 تازه عروسم هستم 😁💍 دارم تلاش میکنم که بتونم دوتاشو باهم هندل کنم در کل زندگی همیشه هم زیبا نیست حتی خاطرات خوبم سختی های خودشو داره ولی میتونه یه جاهایی خیلی زیبا باشه🥰میخام پیشرفت هامو توی هر دوره ای بگم اینجا تا بعدا از دیدنش ذوق کنم