2777
2789
عنوان

مام خوب

48 بازدید | 19 پست

دوستان من کلا مام آمبرلا استفاده میکنم چندین ساله خیلیم راضی بودم اما امسال روزی ک میرم حموم فردا صبحش با اینکه بیرونم نمیرم حس میکنم بو میدم😐 مام خوبی میشناسین یا ی راهکاری بدین

خونه باشم میرم حموم هرروز اما مثلا میخوام برم مسافرت خیلی زشته

بچه‌ها اگه خرید سوپرمارکتی دارین، امروز یه سر به توپ تخفیف دیجی‌کالا بزنین. 😄

هم تخفیف‌های خوبی گذاشته، هم یه کد ۵۰۰ هزار تومانی داره.

کد: TT554

من گفتم اینجا هم بذارم شاید به دردتون بخوره. 🌸

کوبکو خیلی خوبه لعنتی

بهترین مام ساخت ایرانه گرونم هست 600 تومن شده

امبرلا و مای .و شون و نیوا به پاش نمیرسن

فا هم عالیه اما گیر نمیاد چون خارجیه

من خودم انتخاب میکنم چه سبکی تاپیکی داشته باشم و به شمایی که خوشت نمیاد ربطی نداره اگرم دوست داری حرفامو بشنوی دمت گرم

امبرلا عالی بود برای این تابستون خیلی بدهبیول خوبه ماندگاریش؟

اره خوبه

_بیا از این سیاره یواشکی برویم.فضای خالی بین ستارگان از همه جا برایمان امن تر است🫧.คՈɿɱ

ایرانیEINخیلی خوبه نسبت ب قیمتش

کاش پیرتر بودیم، مثل ریشه ها یا خیلی جوانتر بودیم، مثل شاخه ها اینجا که ایستاده ایم فقط تبر میخورد.........یکی از مهمترین ویژگی های آدمای (* امن *) اینه که دیگران نسبت به کلام و عمل او ((* نگران * )) نیستند

ماندگاریش چی عرق بکنیم زود بو نمیگیره؟

اصلااا

فا تازه گیرت بیاد بهتره کوبکو واقعا عالیه

من خودم انتخاب میکنم چه سبکی تاپیکی داشته باشم و به شمایی که خوشت نمیاد ربطی نداره اگرم دوست داری حرفامو بشنوی دمت گرم

داو

سرنوشت شیرین من A❤️🌒 دارم کنکور رشته کامپیوتر رو میخونم و امیدوارم قبول شم 👩💻 تازه عروسم هستم 😁💍 دارم تلاش میکنم که بتونم دوتاشو باهم هندل کنم در کل زندگی همیشه هم زیبا نیست حتی خاطرات خوبم سختی های خودشو داره ولی میتونه یه جاهایی خیلی زیبا باشه🥰میخام پیشرفت هامو توی هر دوره ای بگم اینجا تا بعدا از دیدنش ذوق کنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز