اینکه به ینفر برای تحقیر میگن ایدزی اصلا درست نیست افرادی هست که به این بیماری ناخواسته مبتلا شدن و اونام انسانن ایدز یه بیماری هست نه یک راه برای تحقیر افراد
از کنار افرادی رد میشیم که با فشار آب جارو میکنن چقدر خوبه که بهشون بگیم آب ببند شاید بگیم نتیجه نمیده ولی اگر همه بگن فرد خجالت زده میشه و انجام نمیده
زباله هامون رو تفکیک کنیم و زباله های تر رو قبل اینکه بریزیم داخل کیسه حسابی آب اون بگیریم و زود به زود زباله هامون بندازیم بیرون تا شاهد شیره زباله کف خیابون نباشیم
پس از دیدن یه فیلم خوب و ترک سینما زباله هامون ام با خودمون سینما رو ترک کنن!