2777
2789
عنوان

فرهنگ سازی

378 بازدید | 84 پست

اینکه به ینفر برای تحقیر میگن ایدزی اصلا درست نیست افرادی هست که به این بیماری ناخواسته مبتلا شدن و اونام انسانن ایدز یه بیماری هست نه یک راه برای تحقیر افراد


از کنار افرادی رد میشیم که با فشار آب جارو میکنن چقدر خوبه که بهشون بگیم آب ببند شاید بگیم نتیجه نمیده ولی اگر همه بگن فرد خجالت زده میشه و انجام نمیده

زباله هامون رو تفکیک کنیم و زباله های تر رو قبل اینکه بریزیم داخل کیسه حسابی آب اون بگیریم و زود به زود زباله هامون بندازیم بیرون تا شاهد شیره زباله کف خیابون نباشیم


پس از دیدن یه فیلم خوب و ترک سینما زباله هامون ام با خودمون سینما رو ترک کنن!

در این آشفته بازار چیزی ندارم بگم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آشغال نریزین تو طبیعت شمال ...(نمیتونستم با ادب باشم تو این مورد

دقیقا ساحلی که باید ماسه شن باشه یا جنگلی که باید درخت باشه و زمینش تمیز همه اش شده پلاستیک مای بیبی زباله

در این آشفته بازار چیزی ندارم بگم.

مورد اولو قبول دارم



مورد دوم تو کشوری با مردمی هستیم که میگن بتو مربوط نیست و حتی شاید فحشتم بدن توهین کنن بهت. پس کنسل میکنیم بیشتر اوقات


برای زباله تر و خشک دولت باید چاره ای کنه مردمو تشویق کنه من خودم بارها تفکیک کردم جایی برای گرفتن تفکیک شده ها نیست جداگانه گذاشتم پیش سطل دیدم باز قاطی کردن بردن



و ناگاه غمی عمیق مرا در اغوش کشید و غرق خودش کرد......!

تو این تاسوعا عاشورا کلی لیوان و بطری آب رو زمین بود

خواهشا یاد بگیرید آشغال نریزید تو خیابون وقتی شربت میخورید خب لیوانشو بنداز سطل زباله یه سریا اینقد باید ببخشید گشادن زورشون میاد تا دم سطل زباله برن ، باور کنید اینجوری اصلا عزاداریتون قبول نیست

شاید فکر کنی بچه بودههه ولی آدمای بالای ۴۰ ۵۰ سال بودن

دقیقا ساحلی که باید ماسه شن باشه یا جنگلی که باید درخت باشه و زمینش تمیز همه اش شده پلاستیک مای بیبی ...

من خودم له عنوان فردی شمال برو

گاهی میخام تیکه تیکه کنم هر کسی رو که اشغالشو میریزه تو طبیعت


چنل موزیکم تو تل:@Laminorplaylist

به جز دومی با بقیه موافقم. بالاخره شستن هم لازمه دیگه. گاهی همون کار باعث میشه با سرعت بیشتری شستن حیاط یا هر جایی انجام بشه نسبت به زمانی که با جارو و آب میشوری.

زمانه بس که پلیدو پلشت و مسخره شد، عیارسنجی خورشید کار شب پره شد!

کاش تاپیکتون به جای یه تعداد تاپیک بی خود پر بازدید بشه

خیلی کم شاهد همچین تاپیک هایی هستیم شما ام اگر دوست دارید فرهنگ سازی های دیگه رو بگید

در این آشفته بازار چیزی ندارم بگم.

خواهشا برای چیدن میوها از درختا بالا نرین

یه ماه پیش رفته بودم پارک دیدم یه خانواده درخت بیچاره رو با شدت دارن تکون میدن رفتم جلو محترمانه به پسرای نوجوونشون گفتم بچه ها لطفا درختا رو تکون ندین میشکنه شاخه هاش بیاین پایین هر چی لایق خودشون و خانواده بی شعورشون بود گفتن😐

زشته به خدا خجالت بکشین

افرین تاپیک خوب و مفیدی زدی

چنان چه اخلاق نداری یا اومدی حرصت از زندگی داغونتو سر کاربرای اینجا خالی کنی یا حق الناس سرت نمیشه راحت توهین میکنی و تهمت میزنی و غیبت میکنی خودتو مذهبی و مومن نشون نده همین شماها باعث شدین مردم از دین زده شن «منظورم مومنان واقعی که مراقب رفتارشون هستن نیست»❌خدایا هرکس هرچیزی برای من خواست اول همون چیزو به خودش بده🤲🏻 چند گروه از کاربرا با من بحث نکنن چون هیچ جوره با من به تفاهم نمیرسن: ۱_ اونایی که وجود بیماری ها و اختلالات مغز و اعصاب و روانی رو تکذیب میکنن ۲_ اونایی که فکر میکنن با گفتن یه سری شعار و حرفای بی منطق روشنفکر به نظر میان ۳_ اونایی که به ادیان ابراهیمی توهین میکنن «اسلام و مسیحیت هردو به یه اندازه برای من محترمن» ۴_ اونایی که حقوق زن رو تو حمالی زن برای مرد میدونن✍️ ممکنه بعضی جاها منظورمو بد برسونم یا متوجه منظور دیگران نشم که به خاطر بیماری منه نه این که قصد اذیت کردن کسی رو داشته باشم بیماریم مربوط به مغز و اعصابه ولی از خیلی از کاربرای اینجا بیشتر میفهمم مغزم یه مقدار متفاوت کار میکنه (خیلیاتون ممکنه همین بیماری منو داشته باشید ولی خودتون ندونید چون زیاد ناتوان کننده نیست و تو ظاهر مشخص نمیشه، مادر زادیه)🧠 تو این سایت سعی میکنم فقط از مشکلات زندگیم حرف بزنم و هیچی از چیزای خوب و خوشی های زندگیم نگم چون حسود اینجا زیاده و من حوصله چشم خوردن یا این که حسودها بیان بگن فیکی ندارم خودمو بدبخت نشون میدم تا کسی مزاحمم نشه پس خیال نکنید در واقعیت خیلی بدبختم ✅ دوست دارم هم مسلمون🌙باشم هم مسیحی✝️ با بحث کردن با من نمیتونی عقاید و نظرات منو عوض کنی اگه دیدی تو بحثی جوابتو ندادم بدون در حدی نبودی که جوابتو بدم😏

مورد اولو قبول دارم مورد دوم تو کشوری با مردمی هستیم که میگن بتو مربوط نیست و حتی شاید فحشتم بدن توه ...

اتفاقا مورد دوم خیلی مهمه منابع آب این کشور برای همه است شاید طرف بگه بتوچه یا بگه پولش میدم اما این وظیفه ماست من چند باری این کار کردم و منطقی توضیح دادم و فرد انجام نداده تغیرات از خودمون شروع میشه هر یک نفر

زباله های تر خشک ام موافق ام با حرفتون خیلی از محله ها سطل زباله ساده ام ندارن و زباله کنار تیربرق میندازن اما اگر توانش داشته باشیم یک سطل بگیریم با همکاری چند نفر و همفکری کنیم خیلی بهتره چون ما این کار کردیم ☺️

در این آشفته بازار چیزی ندارم بگم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز