اوه به فنا رفتن نزدیک هست
خب اصطلاحا بین خودشون
این چیزی ک شما میگی رو دعا کارو در نمیاره طلسم میخواد چون طرف محرم تو نیست و کار حرومه
من تجربه شخصی خودمو نوشتم توی یه تاپیکی
دعای محبت گرفته بودم
برای سالهاااااااا قبله
البته من برای مادر و پدر و خواهر گرفتم یعنی خانوادگی
اما خب
عواقبش رو کامل نوشتم
یکی ممکنه بگه اتفاقیه
یکی ممکنه بگه به دعا مربوطه
اما بدون قضاوت من نوشتمش
دوست داشتی بخون
این لینک تاپیکمه
شاید بدردت بخوره
نگه دار روش گزینه اوپن رو بزن
شاید تجربه من بدردت بخوره
https://www.ninisite.com/discussion/topic/14581126/تجربه-قدیمی-من-از-گرفتن-باطل-سحر-و-دعا-اینا-دعوا-فلسفی-نکنید-که-نترکه-دوباره?postId=405819981