reiiyhan مدیر عضویت: 1403/07/16 تعداد پست: 31 عنوان لیزرر | مشاهده متن کامل بحث + 124 بازدید | 21 پست سلام خانما خوبین دوست دارم برم لیزر بنظرتون خوبه چون تا حالا انجام ندادم انقدم که میگن نازایی داره و فلان موندم چیکار کنم امروز | 16:01 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
baleleh عضویت: 1398/09/26 تعداد پست: 1229 منم همینم و تازه باید تو حموم به دخترمم کم کم بقبولونم که تو هم اینطوری میشی🤣🤣🤣 دیگه چه میشه کرد تا بوده همین بودهحالا ما با این وضعیت میریم دوره های لوندی کلامی و رفتاری و زن کاریزماتیک شرکت میکنیمخیلی اعتماد به نفس میخواد خدا هم در عجبه 🤣
eelham عضویت: 1393/12/11 تعداد پست: 5165 دیگه چه میشه کرد تا بوده همین بودهحالا ما با این وضعیت میریم دوره های لوندی کلامی و رفتاری و زن کاری ... نه حالا این که با یه وکس یا شیو حل میشه ولی برای دخترا زوده هان ای عقاب عشق ، از پشت قله های مه آلود دور دست ، پرواز کن به دشت غم اگیز عمر من ، آنجا ببر مرا که شرابم نمیبرد .....
baleleh عضویت: 1398/09/26 تعداد پست: 1229 نه حالا این که با یه وکس یا شیو حل میشه ولی برای دخترا زوده آره بابا خودمون رو میگم
reiiyhan مدیر استارتر عضویت: 1403/07/16 تعداد پست: 31 پس برو تا انسان شی 😂بخدا زنه و ضرافت و لطافتشچیه تروخدا همش پشممگه من نبودم از یه روزنه که موها میخ ... خدا زنو برای ضرافتش افریده ولی نمی دونم چرا فقط پشم داریم🤣🤣🤣🤣
baleleh عضویت: 1398/09/26 تعداد پست: 1229 خدا زنو برای ضرافتش افریده ولی نمی دونم چرا فقط پشم داریم🤣🤣🤣🤣 حالا ناشکری نکنیم من تازه از لیزر درست و حسابی جواب گرفتم خدا قهرش نگیره دوباره پشم شیم 🤌😐😂