کسی قدر دل پاک مونه هرگز نمی دونه مو "موسی" هم ِبشُم "آسیه" از "آبُم" نمی گیره.نِفهمید و نمیفهمن مُنو درد مونه اینجا مو خط دکترُم خالو کسی قابُم نمی گیره 🍀
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
توی ازدواج شرع و قانون و حق حقوق زن .چیزای دیگه هم لحاظ میشه
رل فقط یه رابطه موقته که معمولا هم تهش میشه سواستفاده و آسیب روحی و جسمی و... به دختر و تمام
کسی قدر دل پاک مونه هرگز نمی دونه مو "موسی" هم ِبشُم "آسیه" از "آبُم" نمی گیره.نِفهمید و نمیفهمن مُنو درد مونه اینجا مو خط دکترُم خالو کسی قابُم نمی گیره 🍀
شوهر شربک زندگیتونه در همه چی. مخارج شما بر عهده همسرتونه و باید براتون خرج کنه و خونه زندگی مناسب تهیه کنه. باید نفقه و مهریه بده. هیچکدوم اینا رو رل گردن نمیگیره
که از نظر من ادمی که برای خودش ارزش قائل باشه وارد رابطه بدون تعهد نمیشه حالا اسمش هرچی باشه
کسی قدر دل پاک مونه هرگز نمی دونه مو "موسی" هم ِبشُم "آسیه" از "آبُم" نمی گیره.نِفهمید و نمیفهمن مُنو درد مونه اینجا مو خط دکترُم خالو کسی قابُم نمی گیره 🍀