این هم از کیک شکلاتی من😊
خیلی راحت آسون درست میشه و احتیاج به فِر یا همزن هم ندارید
مواد لازم:
دو عدد تخم مرغ🥚
یک قاشق چای خوری وانیل⚪️
یک پیمانه شکر▫️
یک پیمانه ارد سفید▫️
یک پیمانه روغن مایه🧈
نصف قاشق چای خوریبکینگ پودر▫️
پودر کاکائو به اندازه دلخواه🤎
دستور پخت🍰
ماهیتابه نچسب رو برمیداریم و تخم مرغ هارو به همراه شکر و وانیل اضافه میکنم و با همزن دستی انقدر بهم میزنیم که موادمون کره ای رنگ شه
(اگر همزن دستی نداشتید با همزن با دور خیلی کم هم بزنید)
بعد روغن مایه رو اضافه کنید و هم بزنید
ارد مون و پورد کاکائو و بکینگ پورد رو باهم اَلَگ کنید و به مواد اضافه کنید
خوب هم بزنید و بعد روی گاز با شعله خیلی کم قرار بدید و در ماهیتابه رو بزارید
بعد از 20 دقیقه گاز رو خاموش کنید و حالا کیک شکلاتی شما امادس
(میتونید شکلات تخته ای رو روی بخار اب اب کنید و روی کیکتون بریزید )
موفق باشیددد🥧😊💗