2777
2789

من دعا خوب برای خودم و خانوادم در ایام جوونی و خامی گرفتم

به فنا رفتم🤣

وای به حال اینکه طلسمم بگیری

فک کنم کارتن خواب میشی

الهی مرا در شب فقرم بسوزان اما محتاج نامردان مگردان ❤️‍🔥

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هیچ طلسم یا دعایی استفاده نکنین به هیچ عنوان. به شدت انرژی منفی وارد زندگی میکنه و بدبختی همراه داره. حتی دعایی که فکر میکنین مثبته یا دعای رحمانی. همش شیطانیه همچین چیزی وجود نداره

اخه پول داشتن کجاش خیر نیس

دارم بر فرض میگم ها ..فکر کن پول زیادی دستت بیاد باهاش ماشین بخری و به اتفاقی برات بیوفته که تا آخر عمر خونه نشین بشی آیا اون پول خیر داشته یا نه ..این مدل رو دیدم که میگم

یا دختری که پول زیادی بهش رسیده و پسری فقط به خاطر پولش اون گرفته و بعد از خالی کردن جیبش اون رو رها کرده ..

مثال برای زیاده

طلسم شاید شما رو زود به مقصد برسونه ولی در نهایت برکتی نداره



یه مثال دیگه قدیم ها میزدن میگفتن سگ موقع زایمان چندقلوزایی داره ولی از بین همه توله ها فقط یکی به سن بلوغ میرسه ولی گوسفند ممکنه یکی یا دو تا بره داشته باشه ولی همچنان سالم به بلوغ میرسن


این میشه برکت

تو زندگی واقعی نه چیزی که نشون میدن خیلی از پولدارها از نظر مالی بی نیازند ولی مهر و محبت بینشون نیست و برعکس تو خانواده های که به سختی روزگار رو میگذرونند ولی در حد خودشون خوشحالند

خب خسته شدیم دعاهامون نمیگیره

تضمین مستجاب شدن دعا با خداست. ولی شرطش بندگی و عبودیت و ایمان به آخرت اونجوری که خدا دستور داده هست ..

یه نفر بود چند روز شاکی بود من هر چی دعا میکنم نمیدونم چرا خدا دعام رو مستجاب نمیکنه بهش گفتم این شرایطش هست گفت من این چیزا کار ندارم همین که تو دلم خدا رو قبول دارم کافیه ..آدم باید دلش پاک باشه ..

براش مثال زدم که شیطان فقط به خاطر تعظیم نکردن به انسان از پیش خدا اخراج نشد به خاطر اینکه به خدا گفت من طوری که دوست دارم عبادتت میکنم و جوری عبادت میکنم که هیچ موجودی عبادت نکرده..ولی نمیدونست تعظیم به انسان فقط آزمایش بوده براش که عبد و بنده بودنش ثابت بشه ...برا همینه تو قرآن شیطان میگه که خدا گمراهش کرده در مورد تعظیم به انسان ...و اون اخراج کرده ...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز