کسی تابحال بیماری لیکن پلانپوستی داشته؟ من دوماه روی پوست دستم و پاهام و زیربغلم دونه های صورتی میزنه خوب میشه باز دوباره جاهای دیگه درمیاد، دیروز رفتم دکتر گفت لیکن پلان هست، خارشم ندارم زخمم نمیشه الحمدالله، ولی نگرانم، دیشب نی نی سایت میخوندم خیلیا درگیرش بودن😭 دکتر گفت باید نمونه برداره از دونه ها، تروخدا درمان میشه یا نه؟
میخوام پیش پزشک متخصص طب سنتی هم برم😭