2777
2789
عنوان

گوشواره

164 بازدید | 13 پست

سلام دخترا

من دو هفتس گوشمو سوراخ کردم رو نرمه گوشه کنار اون یکی سوراخم ک دقیق رو لاله س

اما هنوز داره ازش یجور آب زرد رنگ و چسبناک میاد بخصوص وقتی بهش دست میزنم ولی بو نداره و مدام خشک میشه و سفیدک میزنه

خارش هم میگیره و اطراف گوشواره(خوده پرستار بهم داد ازاین طبی هاس) قرمز شده

با الکل ضدعفونی میکردم ک گفتن باعث تشدید زخم میشه و دیگه دوروزیه انجام نمیدمش با آب خالی تمیزش میکنم فقط

راهنمایی کنید اینا طبیعیه؟ یا عفونت کرده؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اخه دوهفتس سوراخ کردم و تو گوگل زده تا ۵ هفته طبیعیه و این علائم حدود یه هفتس ظاهر شده

ببین منم دخترم مشکل شما را داشت رفتم داروخونه

گفت سریع گوشواره را در بیار نخ بخیه بنداز تا دوماه

و مرتب با تترا سایکلین چشمی روزی چند بار چرب کن تا خوب بشه


گوش شما الان عفونت کرده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز