سلام دخترا
من دو هفتس گوشمو سوراخ کردم رو نرمه گوشه کنار اون یکی سوراخم ک دقیق رو لاله س
اما هنوز داره ازش یجور آب زرد رنگ و چسبناک میاد بخصوص وقتی بهش دست میزنم ولی بو نداره و مدام خشک میشه و سفیدک میزنه
خارش هم میگیره و اطراف گوشواره(خوده پرستار بهم داد ازاین طبی هاس) قرمز شده
با الکل ضدعفونی میکردم ک گفتن باعث تشدید زخم میشه و دیگه دوروزیه انجام نمیدمش با آب خالی تمیزش میکنم فقط
راهنمایی کنید اینا طبیعیه؟ یا عفونت کرده؟