بچه ها من الان میخوام کلاس کنکور شرکت کنم و اشتراک بخرم ولی توانایی مالیش رو ندارم فعلا صحبت کردم باهاشون گفتن امکان قسطی هم ندارن و ظرفیت این اشتراک هم تا فرداست اگه من برم ویدیو هاشو دانلود کنم بازم اشکال شرعی داره؟ چون میدونم که در حالت عادی حرومه ولی خب من الان توانایی خریدشو ندارم کسی میدونه؟