من تابحال وارد رابطه نشدم و حدود بیست روزی میشه با یه آقایی رندوم آشنا شدم
بر حسب اینکه هم رشته بودیم راجب کتاب و مهاجرت و... بحث باز شد
بعد بهم گفت من دوستِ دختر زیاد دارم اما مکالمه باهاشون شاید ماهی یکبار در حد سلام علیک
منم از سمت خودم اخلاقمو گفتم که کلا عادت ندارم زیاد ارتباط بگیرم با آدما و...
بعد گفتم از این اخلاقت زیاد خوشم نمیاد و بی طرف قضاوت کردم اون زمان اصلا قصد رابطه نداشتم با این آقا
ولی خب داشت متقاعدم میکرد و گفت ممنونم بهم یاد آوری کردی و مرسی از نقدت
کاش قبل از اینکه باهات آشنا میشدم این اخلاقو حذف میکردم
بعد..