2777
2789
عنوان

طلاق

| مشاهده متن کامل بحث + 270 بازدید | 50 پست
گلم ازدواج دومت چطوره از اولی بهتره یا نهدارم جدا میشم براهمون میگم

اولی خخخ خیلی بهتر بود

دنبال ک ونش ای و ی اف کنم دوبار کردم

بچه ش نمیشد لرای بچه اومد ازوواج کرد با من دختر ۳۲ سالع

نرد گ

ک پیر ۴۳ ساله ی ک ۲۰سال کنارم بیشتر میزد

اخرم دست پیش گرفت پش نیفته گفت طلاق

۳سال زندگی کدوم باهاش تا ۳۵سالگی

کلا هدفش بچه با دروغ پنهان کاری

سابقه ۱۰سال زندکی قبل من داشت و چندسال از حدایی گدشته یود ۶سال

مادرش خواست چراغ خونه ش روشن

شه خیر سرش

شارلاتان نامرد بود

تاپیک هامو بخون

این یکی ازدااجمم نوشتمو همینجا

ینی از هردو نوشتم تو این تاپیک

 هرکجا هستم باشم آسمان مال من است پنجره فکر ، هوا ، عشق ، زمین مال من است. پسرم 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اولی خخخ خیلی بهتر بوددنبال ک ونش ای و ی اف کنم دوبار کردمبچه ش نمیشد لرای بچه اومد ازوواج کرد با من ...

هی خواهر حق میدم

طلاق لعنتی سخته

میدونم حتی حسش نیست توضیح بدی

میگن بخت فقط بخت اول

منم دیگه دومی هر جور بود زندگی مو میکنم و مگه خدایی نکرده اون منو نخواد

ای کاش ازدواجی که آخرش به طلاق ختم میشه کلا شکل نگیره

هی خواهر حق میدم طلاق لعنتی سخته میدونم حتی حسش نیست توضیح بدی میگن بخت فقط بخت اول منم دیگه دومی هر ...

ن بابا بخت اول ک کلاهبردا ر بود ک دروغ کلک دختر ۳۲سالم خامش شد بداش درمان کرد. کجا ش بخت بخت اول خوبه

اینا حرفه

۹۶تا ۹۹با اولی زندگی کردم اون ازدواح دومش و من اولم

آدر ۱۴۰۲ فوت کرو سکته کدد ۵۰سالگی

ومن دوماه باردار بودم زندگی جدیدم


الان سه سال خورده از این زندگیم میگذره پسرم ۲سالشع

خودمم ۴۱ سالمه



چرا دنبال طلاقی

 هرکجا هستم باشم آسمان مال من است پنجره فکر ، هوا ، عشق ، زمین مال من است. پسرم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز