2777
2789
عنوان

لج کردن مردم

74 بازدید | 8 پست

کارم تو موسسه حقوقی هست جلوی درب ساختمان وایمیمستم اشخاصی که مشخص حقوقی دارند رو میبرم طبقه بالا پیش وکلا لایحه دادخواست اظهارنامه شکوائیه مینویسیم به بعضی ها که وارد ساختمان میشن میپرسم مشکل حقوقی دارید یانه... میگن آره داریم ولی میرن طبقه اول خدمات قضایی کارفرما ی منم انتظار دارند که آدم ببرم بالا من دیالوگمم قویه فن بیانم خوبه تیپ و ظاهر امم بد نیست یعنی متوسط رو به بالا هستم منتها نمیدونم چرا بعضی ارباب رجوع ها باهام ارتباط نمیگیرن همکاری نمیکنن در صورت مشکل حقوقی بیان دفتر ما و یک راست میرن خدمات قضایی نمیدونم ایراد از جناح منه یا مردم ...میدونم قبلا یک تایپیک زده بودم در مورد بدرفتاری مردم که اونم به این تایپیک شبیهه ولی اون نیست موضوعش

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ما شکوائیه تو حیطه کارهامون هست

آهان آخه خیلی ها فکر میکنن شما ففط راهنمایی میکنید و ثبت نیمشه شکواییه شون..منم یه راست میرم خدمات قضایی ..باید یه تبلئغ بزتید که ثبت میشه برا مراجع قضایی

قسم به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت🌈غصه هم میگذرد🌓آنچنانی که فقط خاطره ای خواهدماند🌠

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز