2777
2789
عنوان

بگید چجوری بگم

10 بازدید | 1 پست

من 35 سالمه و چند بار تو خونه بحث داشتیم و کلا هم شرایط خونمون جوریه که دیگه میخوام مستقل شم. خیلی از نظر روانی تحت فشارم. الان شرایطش برام جور شده و خونه اجاره کردم. قبلا چند بار تو دعوا به خونواده گفتم میرم و گفتن اکی. الان ولی خونه رو گرفتم گفتم وقتی رفتم اونجا بهشون اطلاع میدم. الان یه حسی ام نمیدونم چجوری بگم و چیکار کنم که واکنش بدی یه موقع نشون ندن. اینم بگم خونه ی خودمون یه شهرستان اطراف تهرانه و الانم تو یه شهری که با خونمون یه نیم ساعت فاصله داره خونه گرفتم. چون این خونه رو یه اشنا برام پیدا کرد.

از نظر من اصلا نگو خونه گرفتی الان

قبل از هر چیز وقتی دور هم جمع شدید بهشون بگو که من تصمیم دارم مستقل شم به این دلایل

بعد اکی ک دادن فرداش بگو خونه گرفتم و باید وسایلم جمع کنم و برم

بهتره نفهمن ک اول خونه گرفتی بعد بهشون گفتی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز