من 35 سالمه و چند بار تو خونه بحث داشتیم و کلا هم شرایط خونمون جوریه که دیگه میخوام مستقل شم. خیلی از نظر روانی تحت فشارم. الان شرایطش برام جور شده و خونه اجاره کردم. قبلا چند بار تو دعوا به خونواده گفتم میرم و گفتن اکی. الان ولی خونه رو گرفتم گفتم وقتی رفتم اونجا بهشون اطلاع میدم. الان یه حسی ام نمیدونم چجوری بگم و چیکار کنم که واکنش بدی یه موقع نشون ندن. اینم بگم خونه ی خودمون یه شهرستان اطراف تهرانه و الانم تو یه شهری که با خونمون یه نیم ساعت فاصله داره خونه گرفتم. چون این خونه رو یه اشنا برام پیدا کرد.