برا خواهرمه
4ساله تو عقده تقریبا پسره خودش کار میکرد خونه ساخت الان به کابینت رسیده خواهرم اومده میگه دیشب برادر شوهرش و خواهرشوهرش میگفتن
سال دیگ باید ببریدش ک پول دستمون بیاد برا عروسی باید صبر کنی میگه
حالا پسره خیلی شخصیت بدی داره زود همه چی بهش بر میخوره
میگم درسته خانودامو بفرستم با خانوادش حرف بزنند
از طرفی هم میگه اگه بگیم قهر میکنه 😐