2777
2789

عیب نداره توکل کن بع خدا شروع کن تا خداوند نفس بهت هدیه میده نا امید نباش برای روزا زندگیت تلاش کن فقط یادت نره اون دنیا هم هست جوری زندگی کنیم همه که اون دنیا حسرت نکشیم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مثل من که همه عمرم در فنا بود

💔💔 قلب المومن عرش الرحمن ، قلب مومن عرش خداست ، آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند ، آیا شود که گوشه چشمی به ما کنند ، لا تنسی ذکرالله 💓 یاد خدا را فراموش نکن

عیب نداره توکل کن بع خدا شروع کن تا خداوند نفس بهت هدیه میده نا امید نباش برای روزا زندگیت تلاش کن ف ...

من عاشق نقاشی بودم چند سال پیش یه دوره نقاشی خریدم نمیدونم چرا بیشتر از یکی دو درس نگاه نکردم الان که درس دارم نمیتونم:)

من عاشق نقاشی بودم چند سال پیش یه دوره نقاشی خریدم نمیدونم چرا بیشتر از یکی دو درس نگاه نکردم الان ک ...

عیب نداره عزیزم انشالله درست تموم شد برو دنبال علاقت انشالله موفق میشی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز