2777
2789
عنوان

خودارایی

547 بازدید | 31 پست

من بیرون خونه همیشه ارایش میکنم ولی نه خیلی در حد کرم سبکو ریمل و یه رژ صورتی لایت بعد تو دانشگاه که با شوهرم اشنا شدم و عقد کردیم گفتم از چیه من خوشت میاد گفت از تیپت و اینکه نازی و اینا بعد من الان که میاد خونمون یا میرم خونشون ارایش میکنم پاک نمیکنم اخه ارایشمو پاک میکنم نازیمو به مقداری از دست میدم😄 ولی ارایشم تو خونه سخته و ضرر داره برای پوست تو خونه چه کار کنم که هم خوشگل باشم برای همسرم هم ضرر نداشته باشه شماها چه جوری تو خونه خودتونو درست میکنین؟

همینجوری نازم خب😍

هلنسا هستم؛ زنی عاشق همسر، با هدف و امیدوار؛ خدایا تصمیم گرفتم مادربشم🦋😍این حس زیبا و بی نظیر رو نصیب من و همه ی آرزومندانش کن🙏🤰🏻💞فرزندی سالم، صالح، زیبا، موفق و سعادتمند😌🍀سپاس ای بخشنده ی مهربان🙏🌾

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من خودم به پوستم میرسم که نیاز به کرم نداشته باشه ترجیحا

به جا مدادم سرمه میکشم خاصیتم داره


برا مژه هامم رفتم لیفت و لمینت مژه کردم که دیگه نخواد ریمل بزنم تو خونه 


رژم از این نرم کننده های براق لب میگیرم میزنم یا یک رژ کلا میزنم 

ابروهامم پر هست خودش ولی میرم رنگ میکنم بعضی وقتا برا تنوع

ای تو مرا همه کس....داشتن تو مرا بس😍😘
کرم پودرنزن فقط رژلب وریمل کافیه

ریملم بده برای چشم اخه رژ لب طبیعی نمیتونیم درست کنیم تو خونه؟مخصوصا وقتی بارداریم ضرر داره این رژای بازار سرب داره با غذا میخوریمش

من خودم به پوستم میرسم که نیاز به کرم نداشته باشه ترجیحا به جا مدادم سرمه میکشم خاصیتم داره برا ...

عزیزم از لیفت مژه راضی هستی؟چقدر ماندگاری داره

خوش بين باشيد،اما خوش بين دير باور😊
ریملم بده برای چشم اخه رژ لب طبیعی نمیتونیم درست کنیم تو خونه؟مخصوصا وقتی بارداریم ضرر داره این رژای ...

رژکه نه ولی من ازاین رژلب24ساعته هامیزنم یک دقیقه بعدش پاک میکنم جاش میمونه لبام همیشه صورتیه روش روغن زیتون میزنم بزاق شه ریمل هم ازته مژه نمیزنم که واسه چشمم ضررداشته باشه 

گرجان به جان من کنی جان وجهان من👈تویی😘
موهات مرتب باشه.ادکلن بزن.مژه هاتو فرمژه بزن بعد ریمل.رژ ملایم هم بزن.کرم پودر نزن

شب که کنارشم بالاخره باید ‌پاشم ریملمو پاک کنم بعد نمیشه پاک کنم چون بعد چیز میخوابیم دیگه😕

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز