لا حول ولا قوه الا بالله دخترم به دستان پرمهر خدا سپردمت همیشه سالم و سرحال باشی عشق زندگیم دوستت دارم تعجیل در فرج آقا امام زمان یه صلوات بفرستین ان شاالله آقا برامون دعا کنن
امضامو حتما بخونید :توهرتاپیکی کسی با نظرم مخالفه منو ریپلای نکنه همونموقع نی نی یار رو تگ میکنم جوابتم نمیدم و باعث تعلیق شدنت میشه فقط استارتر که براش پست گذاشتم میتونه ریپلای کنه